Hotelli Pliska

Pliska

Olisikohan kenelläkään kokemusta kyseisestä hotellista ja sen all inclusive -paketista. Almatourin sivuille ei nimittäin kerrota kovinkaan tarkkoja tietoja. Onko hotellissa ilmastointia?

10

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx täti

      Löytyy paljonkin tietoa.Hyvä uima-alas on Pliskassa.Aamupala tosi hyvä.sakemannit varastaa sen minkä kerkiivät,
      oikein inhotti. Meille kuului vain aamiainen,jonka sai itse valkata pöydästä.Hotelilli on vaatimaton,ilmastointia en muista siellä olleen.Matkastamme on jo jokunen vuosi, kun olimme.Mutta voisin mennä tostenkin.Hinta laatu suhde on kohdallaan Pliskassa.

    • Matkaaja.

      alemmuuden tunne suomalaisella kuluttajalla oikein on? Tässäkin sanotyaan, että "Almatourin sivuille ei nimittäin kerrota kovinkaan tarkkoja tietoja". Jos ei kerrota, niin sananlaskun mukaisesti "kysyjää ei suuta myöten lyyvä". Kannattaa kysyä. Kyllä myyjä vastaa ja kun vastaa, myyjä ottaa myös vastuuta antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Jos sitten jokin menee pieleen, on reklamaation pohjaksi heidän antamansa väärä info. Ja jos taas ei vastaa, ei moiselta myyjältä kannata ostaa mitään.

      Minulla on yksinomaan hyvin positiivista sanottavaa Alma Tourista.

      Ostaja on kuningas ja myyjä alamainen. Näin se on!

    • 3 kertaa pliskas,n.k

      inclusive seisovasta pöydästä,useita eri ruokia,ok!ilmastointi on, tosin menee tietysti pois päältä kun aukaiset parvekkeen oven.jääkaappi on pieni televisio, joka tosin dupattu bulgariaksi tai saksaksi,jenkkileffat bulgariaksi hehe,ei tekstitystä tietenkään ees englanniksi.huone perus ok suihku wc ok.allasalue ok. iltaohjelmaa klo 21 alkaen.hyvä mesta pliska sijainniltaanki kiva palvelualtis henkilökunta edulliset hinnat jopa ruokalistakin suomeksi.

      • Pliska

        Kiitos tiedoista!

        Kysyin kyllä Almatourilta näitä asioita, mutta eivät osanneet antaa kovin hyvää vastausta. Kuuluiko all inclusiveen siis myös juomat ja jotain välipaloja? Mitään kovin erikoista ei voikaan tuohon hintaan odottaa, mutta olisihan se kiva jos esim. juomat altaalla kuuluisi hintaan.


      • tietoa on
        Pliska kirjoitti:

        Kiitos tiedoista!

        Kysyin kyllä Almatourilta näitä asioita, mutta eivät osanneet antaa kovin hyvää vastausta. Kuuluiko all inclusiveen siis myös juomat ja jotain välipaloja? Mitään kovin erikoista ei voikaan tuohon hintaan odottaa, mutta olisihan se kiva jos esim. juomat altaalla kuuluisi hintaan.

        eli muistaakseni oisko klo 11-23.00 kahvit,oluet(paikallinen),drinkit(paikallinen) limut kuuluu ja seisova pöytä kun ruoka-aika,välipaloista en tiedä.mut juoda saat enemmän kuin tarpeeksi!


    • nenä aivan tukossa

      Olin viime kesänä Pliskassa majoitettuna ja pari kertaa aikaisemminkin. Nyt sain huoneen joka haisi kuin revonsyötti. WC aivan kamala .ovesta tippui lahonneet lastut ja kun ne kastuivat oli aivan kamala olo.Yritin vaihtaa,akat vastaanotossa vain punoivat päätään .Otin kuvia WC n ovesta ja aamulla kävelin johtajan puheille.Sain valita kahdesta kerroksesta mieleiseni. SIIS : älkää ottako huonetta vastaan ennen kuin tarkastatte sen...Muuten siellä on rauhallista ja aamupala hyvä .

    • Ei enää Pilskaan

      Luepa otsikosta "Hotelli Atlas ? Tietoa " kokemukseni Pliskasta ! Monta kertaa siellä käyneen kokemuksia , jotka ovat 100 % tosia . Oliko minulla vain tuosta syrjäisestä hotellista sattumoisin huono kokemus ? Se juttu olisi kuulunut paremmin tänne .

    • noniiiin

      Itse tykkään Pliskasta!
      Hinta ja laatu hyvä!
      Aamupala hyvä ja tarpeeksi monipuolinen ja TYÖNTEKIJÄT ihania ja ystävällisiä. Lähtisin heti uudelleen.

    • Kynitty

      Ihan paska paikka koko bulgaria,kerkesin olla 5min bulgariassa niin oli pöllitty käteiset,2000 levaa,matkalaukut,läppäri ja kamerat.Sit kun päästiin pliskaan niin laitoin passin ja luottokortin säilöön,niin nekin kerkes jo hävitä sieltä vaikka olin n.puoli tuntia hotelli huoneessa,kiva oli rahaa pummata turisteilta et saisin edes ruokaa ja kotia

    • jaakko alias jarmo

      Joo, ihan jees hotelli, paitsi että 2 kertaa oli viikon aikana poliisit , kun oli varkaita käynyt. Ja tallelokerosta toisella kerralla viety. Kannattaa olla varovainen, itse pidin matkakassaa mukana, kun se on rajattu alue, ei ole kuin turisteja, ja ulkona turvallista iltaisinkin liikkua. Hotellissa on ilmastointi ja se on ilmainen, ainakin viime vuonna oli, kun vaan muistaa pyytää kaukosäätimen respasta, millä se ilmastointi lähtee käyntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe