Simba Vibration (RUS) - Afropositive sound from St. Petersburg @ Swengi
Start Time: Thursday, 08 July 2010 at 20:00
End Time: Friday, 09 July 2010 at 03:00
Town/City: Järvenpää, Finland
Description Torstaina 8.7. Swengissä tarjoillaan soukousta ja reggaeta positiivisessa hengessä! Pietarista Suomeen kiertueelle saapuva Simba Vibration pysähtyy reissullaan myös Järvenpäähän, missä blueskansa voi jatkaa juurien etsimistä afrikkalaisista ja karibialaisista rytmeistä.
Live-musiikin lisäksi DJ:t soittavat koko illan kansalle musiikkia aina reggaesta funkyn kautta hiphopiin. Tanssittavaa rytmimusiikkia siis tarjolla!
Simba Vibration aloittaa jo 21.30 ja liput Swengin yläkertaan maksavat 5 euroa. 2 e narikka
Tulkaapahan pistämään jalalla koreasti ja huuhtomaan pölyt pois kurkusta!
-------------------------------------------------
SIMBA VIBRATION
http://www.myspace.com/simbavibration
Simba Vibration Vozduh-festivaalilla Petroskoissa
http://www.youtube.com/watch?v=2UfgUK60gos
Kongolaisen Seraphin Makangilan johtama pietarilaisorkesteri Simba
Vibration on viihdyttänyt venäläisyleisöä jo yli viiden vuoden ajan
afrikkalaisen ja reggaemusiikin sekoituksellaan, jota bändi kutsuu
tyyliltään nimellä afropositive. Positiivisuus onkin tämän
monikansallisen ryhmän musiikin päämoottori.
Simba Vibration on pietarilaisista bändeistä yksi kansainvälisimmistä,
sillä kongolaisen laulajan ja venäläisten muusikoiden lisäksi bändissä
on kaksi suomalaista muusikkoa antamassa lisämaustetta
kansojen keitokseen. Tästä keitoksesta syntyy yhtyeen musiikki, jossa
eri traditioita yhdistellään ennakkoluulottomasti keskenään. Simban musiikki on lisäksi afrikkalaisen musiikin perinteisiin nojaten monikielistä - lauluja lauletaan viidellä eri kielellä: lingalaksi, swahiliksi, venäjäksi, ranskaksi ja englanniksi.
Venäjän lisäksi yhtye on esiintynyt mm. Tsekissä, Saksassa, Suomessa,
Tanskassa ja Baltian maissa. Suomessa yhtye on esiintynyt mm.
Faces-etnofestivaaleilla Billnäsissä.
Yhtyeen kokoonpano:
Seraphin Makangila - laulu
Vasily Zhandarov - kitara
Antti Juntunen - kitara
Anton Mewa - basso
Germana Gordienko - congat
to 8.7 @ Swengi,Järvenpää
1512
0
231
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964863Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312711- 342429
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252022- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121198Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351113Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021049- 781013
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101000