Kevari mene mäkkäriin

Lahtari Ari

Ja tilaa juustohampurilaisen. Juustolle juustohampurilainen. Ihmissyöjä-vegaanit taas vetävät "vihanneksia".

8

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmipyörä

      mopokortin suoritettua, voit alkaa haaveilemaan kevarista = kevyt moottoripyörä. :D :D

    • 16+8

      Se on KEHARI, EI kevari.

      • kuuluisivat omalle palstalleen,keharipalstaa ei vaan oo ylläpito suostunu tähän päivään asti lukuisista pyynnöistä huolimatta lisäämään. siitä vaan ylläpidolle huutamaan että keharipalsta kiitos.


      • onnestasoikeena kirjoitti:

        kuuluisivat omalle palstalleen,keharipalstaa ei vaan oo ylläpito suostunu tähän päivään asti lukuisista pyynnöistä huolimatta lisäämään. siitä vaan ylläpidolle huutamaan että keharipalsta kiitos.

        vaikka kyllähän tietysti kehari ja vammainen menee helposti terveellä samaksi asiaksi, kun meistäkin vammaisista pitää näköjään löytyä täydellisiä idiootteja joiden älykkyys ja käytös on kuin lapsilla, vaikka kyseessä olis vain pelkkä liikuuntavamma/liikuntarajoite, ja ikää vaikka saatana 20v. Vittumaisia sellaset,pilaavat meidän muidenkin liikuntarajoitteisten maineen


      • kolmipyörä
        onnestasoikeena kirjoitti:

        vaikka kyllähän tietysti kehari ja vammainen menee helposti terveellä samaksi asiaksi, kun meistäkin vammaisista pitää näköjään löytyä täydellisiä idiootteja joiden älykkyys ja käytös on kuin lapsilla, vaikka kyseessä olis vain pelkkä liikuuntavamma/liikuntarajoite, ja ikää vaikka saatana 20v. Vittumaisia sellaset,pilaavat meidän muidenkin liikuntarajoitteisten maineen

        liikuntarajoitteisten maineen ? Eipä tällä palstalla paljoa muutenkaan kirjoitella, eiköhän me kaikki vammaiset mahduta samalle palstalle. Ihmetyttää tämä trauma, mikä on nimimerkillä Onnestasoikeena kehitysvammaisia kohtaan ?


      • kolmipyörä kirjoitti:

        liikuntarajoitteisten maineen ? Eipä tällä palstalla paljoa muutenkaan kirjoitella, eiköhän me kaikki vammaiset mahduta samalle palstalle. Ihmetyttää tämä trauma, mikä on nimimerkillä Onnestasoikeena kehitysvammaisia kohtaan ?

        no ehkä se selviää kolmipyörällekin sitten kun joutuu täysin ilman omaa syytään keharin rusikoimaksi


      • kolmipyörä
        onnestasoikeena kirjoitti:

        no ehkä se selviää kolmipyörällekin sitten kun joutuu täysin ilman omaa syytään keharin rusikoimaksi

        turpaani myös ilman syytä. Mutta en yleistä sitä kaikkiin valkoihoisiin noin 40 vuotiaisiin miehiin. Eihän ihmiset ole sammanlaisia ei myöskään kehitysvammaiset.. Löysää vähän...


      • cripled
        kolmipyörä kirjoitti:

        turpaani myös ilman syytä. Mutta en yleistä sitä kaikkiin valkoihoisiin noin 40 vuotiaisiin miehiin. Eihän ihmiset ole sammanlaisia ei myöskään kehitysvammaiset.. Löysää vähän...

        onnestasoikeena, sun muut vastaavat rasistit kuuluvat tähän yhteiskuntaan. Itse he eivät tiedosta tekevänsä mitään väärää. Näitä on maailma pullollaan, Hitler ehkä kuuluisin ja tuhoisin.
        Ei näitä saa millään kitkettyä pois, oli sitten kyseessä Afrikka, Amerikka, Suomi, tai ihan mikä maankolkka tahansa. Joku asia laukaisee rasismin, onnestasoikeena on saanut keharilta turpaan, mutta hän ei pysty käsittelemään asiaa muulla tavoin, kuin haukkumalla kaikki keharit. Vetääkööt siitä jokainen johtopäätöksen onnestasoikeen ITSETUNNOSTA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe