Ja tilaa juustohampurilaisen. Juustolle juustohampurilainen. Ihmissyöjä-vegaanit taas vetävät "vihanneksia".
Kevari mene mäkkäriin
8
417
Vastaukset
- kolmipyörä
mopokortin suoritettua, voit alkaa haaveilemaan kevarista = kevyt moottoripyörä. :D :D
- 16+8
Se on KEHARI, EI kevari.
kuuluisivat omalle palstalleen,keharipalstaa ei vaan oo ylläpito suostunu tähän päivään asti lukuisista pyynnöistä huolimatta lisäämään. siitä vaan ylläpidolle huutamaan että keharipalsta kiitos.
onnestasoikeena kirjoitti:
kuuluisivat omalle palstalleen,keharipalstaa ei vaan oo ylläpito suostunu tähän päivään asti lukuisista pyynnöistä huolimatta lisäämään. siitä vaan ylläpidolle huutamaan että keharipalsta kiitos.
vaikka kyllähän tietysti kehari ja vammainen menee helposti terveellä samaksi asiaksi, kun meistäkin vammaisista pitää näköjään löytyä täydellisiä idiootteja joiden älykkyys ja käytös on kuin lapsilla, vaikka kyseessä olis vain pelkkä liikuuntavamma/liikuntarajoite, ja ikää vaikka saatana 20v. Vittumaisia sellaset,pilaavat meidän muidenkin liikuntarajoitteisten maineen
- kolmipyörä
onnestasoikeena kirjoitti:
vaikka kyllähän tietysti kehari ja vammainen menee helposti terveellä samaksi asiaksi, kun meistäkin vammaisista pitää näköjään löytyä täydellisiä idiootteja joiden älykkyys ja käytös on kuin lapsilla, vaikka kyseessä olis vain pelkkä liikuuntavamma/liikuntarajoite, ja ikää vaikka saatana 20v. Vittumaisia sellaset,pilaavat meidän muidenkin liikuntarajoitteisten maineen
liikuntarajoitteisten maineen ? Eipä tällä palstalla paljoa muutenkaan kirjoitella, eiköhän me kaikki vammaiset mahduta samalle palstalle. Ihmetyttää tämä trauma, mikä on nimimerkillä Onnestasoikeena kehitysvammaisia kohtaan ?
kolmipyörä kirjoitti:
liikuntarajoitteisten maineen ? Eipä tällä palstalla paljoa muutenkaan kirjoitella, eiköhän me kaikki vammaiset mahduta samalle palstalle. Ihmetyttää tämä trauma, mikä on nimimerkillä Onnestasoikeena kehitysvammaisia kohtaan ?
no ehkä se selviää kolmipyörällekin sitten kun joutuu täysin ilman omaa syytään keharin rusikoimaksi
- kolmipyörä
onnestasoikeena kirjoitti:
no ehkä se selviää kolmipyörällekin sitten kun joutuu täysin ilman omaa syytään keharin rusikoimaksi
turpaani myös ilman syytä. Mutta en yleistä sitä kaikkiin valkoihoisiin noin 40 vuotiaisiin miehiin. Eihän ihmiset ole sammanlaisia ei myöskään kehitysvammaiset.. Löysää vähän...
- cripled
kolmipyörä kirjoitti:
turpaani myös ilman syytä. Mutta en yleistä sitä kaikkiin valkoihoisiin noin 40 vuotiaisiin miehiin. Eihän ihmiset ole sammanlaisia ei myöskään kehitysvammaiset.. Löysää vähän...
onnestasoikeena, sun muut vastaavat rasistit kuuluvat tähän yhteiskuntaan. Itse he eivät tiedosta tekevänsä mitään väärää. Näitä on maailma pullollaan, Hitler ehkä kuuluisin ja tuhoisin.
Ei näitä saa millään kitkettyä pois, oli sitten kyseessä Afrikka, Amerikka, Suomi, tai ihan mikä maankolkka tahansa. Joku asia laukaisee rasismin, onnestasoikeena on saanut keharilta turpaan, mutta hän ei pysty käsittelemään asiaa muulla tavoin, kuin haukkumalla kaikki keharit. Vetääkööt siitä jokainen johtopäätöksen onnestasoikeen ITSETUNNOSTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483