Haluaisin lähteä ystäväni kanssa ensi syys-lokakuussa 2,5 kuukaudeksi ulkomaille työharjoitteluun, Australiaan mieluiten. Joten tässäpä kysymys, Onko Australiassa yhtä ainutta suomenkielistä kauppaa,kahvilaa jne. johon voisi nuoret merkonomi-tytöt päästä palkattomaantyöharjoitteluun?
Harjoittelupaikka Australiasta
3
835
Vastaukset
- MIR2
Sivullisena vain utelen, eikö ulkomailla suoritettavan harjoittelun päätarkoitus ole saada paikallista kokemusta ja kielitaitoa??? Muutenhan harjoittelun voi helpoimmin suorittaa Suomessa, vai mitä.
Pienimuotoista suomenkielistä toimintaa on etenkin Melbournen Suomi-Seuralla, samoin joillain seurakunnilla. Mutta niistä saa korkeintaan casual-tason kokemusta, tuskin työharjoittelun edellyttämiä määriä. - ei onnistu
Et mitenkään pysty Australiassa suorittamaan suomenkielistä työharjoittelua.
- mrs smith
Minustakin on hiukka outoa hakea ulkomaille nimenomaan suomenkieliseen harjoitteluun. Ja kaverin kanssa vielä pitäisi samaan paikkaan päästä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006