Hei,
Jenkkeihin lähdössä syssyllä ja ihmetytti muutama juttu, jos viime aikoina lentäneet vaikka osaisivat kokemuksesta auttaa.
Eli KLM -sivuilla lukee:
Travel to and from the United States
Are you travelling to the United States and then transferring to a domestic flight or a flight to Canada? In that case, you must always collect your baggage when transferring flights and check it in again at a baggage drop-off point.
Tämä siis oikeastiko tarkoittaa, että vaikka Helsingissä chekkaa laukut perille asti (välilasku AMS ja Detroit) niin pitää laukut noutaa Detroitissa ja chekata uudelleen?
Ja sitten nuo uudet matkatavaraohjeistukset:
Olen ostanut lipun ennen 28.3.2010 niin mitähän sitä oikein voi turistiluokassa saada ilmaiseksi mukaan? 1 laukun ja golf bagin? Eikö golf bagin tilalla voisi olla toinen laukku? Ja eikö aiemmin jenkkeihin saanut 2 matkalaukkua ruumaan per matkustaja?
Kiitos avusta etukäteen
KLM:llä Jenkkeihin lähiaikoina lentäneet
3
1518
Vastaukset
- näin se on
noin kuten arvelet. Ja ei KLM on 2 laukun sääntöä eli ei maksat toisesta ruumaan menevästä rahdin.
- Näin se menee
Yhdysvalloissa maahantulomuodollisuudet (tulli, immigraatio) hoidetaan aina sillä kentällä, jossa ensimmäisenä saavutaan maahan. Eli joudut hoitamaan nuo muodollisuudet Detroitissa, mitä varten sinun otettava laukkusi hihnalta ja tullin/immigraation jälkeen checkattava ne uudelleen jatkolennolle.
Sinun ei välttämättä tarvitse tehdä uutta lähtöselvitystä, vaan immigrationin ja tullin jälkeen on yleensä oma tiski transit-matkustajille. Siihen jätetään se laukku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471