hakusessa, jatkuvaan käyttöön. Kertokaa hyvät ihmiset ehdotuksia ja kokemuksia, kun tuntuu olevan niin vaikea löytää. Pedron Samy-vuodesohvaa olen hieman katsellut, onko palstalaisilla kokemuksia tästä?
http://www.pedro.fi/Files/KUVAT/samy_vuodesohva.htm
Vuodesohva
4
984
Vastaukset
- NovaGroop
Kävin katsomassa kanssa samaa sohvaa, mutta päädyin samanlaiseen mekanismiin Finsoffien Nova vuodesohvassa. Samy oli huomattavasti kallimpi kuin Nova, ja laadussa ei ollut minun mielestä mitää eroa. Vuode on ollut hyvä, ei moittimista.
- Pieni yksiö
NovaGroop, kiitos vinkistä! Pitääpä katsoa tuotakin vielä. Finnsoffien nettisivujen mukaan tosin ei käynyt oikein selville, onko jälleenmyyjiä olemassa ja jos niin missä.
Onko toi ollut sulla pitempäänkin käytössä? Miten olet kokenut jokailtaisen ja -aamuisen kokoamisen? Tosin ei tuota ehkä ihan joka aamu tulisi laitettua kasaan... ;-) - NoVa Meka
Pieni yksiö kirjoitti:
NovaGroop, kiitos vinkistä! Pitääpä katsoa tuotakin vielä. Finnsoffien nettisivujen mukaan tosin ei käynyt oikein selville, onko jälleenmyyjiä olemassa ja jos niin missä.
Onko toi ollut sulla pitempäänkin käytössä? Miten olet kokenut jokailtaisen ja -aamuisen kokoamisen? Tosin ei tuota ehkä ihan joka aamu tulisi laitettua kasaan... ;-)Olen ostanut itse Novan vuodesohvan Oulusta, se oli muistaakseen Kallen-Kaluste. Se on tehty samasta materiaalista kuin Samy, ei ollut lastulevyä. Laadultaan ne olivat hyvin saman arvoisia, ei mun mielestä ollut mitää eroa. Kuulemma pehmusteet olivat kummassakin kotimaisia, ja se mekanismi tulee jostai Italian suunalta. Meillä Nova on vierasvuoteena, siis sitä käytetään noin 20 kertaa vuodessa. Kaverit ainakin ovat tykänneet, itse olen nukkunut sillä yhden yön :-) tuntui ihan jees! ja kasaaminen on helppo, ei tarvita voimaa. Hinnaltaan Samy-vuodesohva oli joitakin satoja kallimpi.
- Pämmy
Meillä on tuo Samy-vuodesohva ja olemme siihen tosi tyytyväisiä. Siinä on hyvä nukkua, mitä yleensä ei voi vuodesohvista sanoa. Istuessa sohva on aika jämäkkä eli kovahko, mutta meillä sohva on vieraita varten ja tv-löhösohva on erikseen. Meillä on periaatteena ostaa laatua. Jos siihen ei ole varaa, niin säästämme siihen asti, kunnes on varaa emmekä osta lastulevytehtaiden roskaa, joka päätyy kaatopaikalle muutamassa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802089- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041425Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241423- 1031097
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1601059Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771053Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228876Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56840