Nintendo 3DS

M~Nes

Kaikkihan nyt varmaan ovat jo kuulleetkin että Nintendo on julkaisemassa uutta 3DS -käsikonsolia, mutta kerrotaan se nyt kuitenkin jos joltain on jostain syystä jäänyt moinen tieto johonkin "informaatiotukokseen" tai on ollut poissa sivistyksen parista. Eli Nintendo esitteli kyseisen laitteen ensimmäistä kertaa yleisölle tuossa kesäkuun puolivälissä Los Angelesin E3-messuilla.

Uusi konsoli käyttää siis 3D-efektejä, eikä siihen tarvitse laseja lainkaan. Ominaisuuden voi ottaa myös pois päältä jos alkaa tuntumaan pahalta. Ja mikä parasta, on laite taaksepäin yhteensopiva DS-pelien kanssa. Nintendo 3DS ei ole saanut virallista julkaisupäivää, mutta annettujen ennakkotietojen perusteela julkaisu voi parhaimmillaan olla jo ennen vuoden 2010 loppua tai sitten alkuvuodesta 2011.

Konsolille on tulossa myös huima tuki pelivalmistajien puolelta, ja mukana ovat esimerkiksi Kojima Productions, Capcom ym. pelifirmat. Tulossa sellaisia huiippunimikkeitä kuin Metal Gear Solid, Resident Evil, Street Fighter, Saint's Row ja paljon muita. Sekä Nintendolta itseltään Kid Icarus, Zelda, Mario Kart ja Star Fox esimerkiksi.

LUE LISÄÄ: http://pelaajalehti.com/board/comments.php?DiscussionID=1237&page=2#Comment_146894

18

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M~Nes

      Jä lisätään tähän nyt vielä yksi asia, koska tuo Nintendo DS -ketju on AIVAN TÄYNNÄ Nintendogs -aiheisia keskusteluja: Eli tuolle uudelle Nintendon DS -koneelle on tulossa peli jossa on koirien lisäksi myös kissoja. Peli tulee ilahduttamaan varmasti monia eläinystäviä, koska onhan peli kuitenkin 3D-versio eli näet puppesi tai mirrisi kolmiulotteisena! Siistiä vai mitä? Eikä siinä kaikki.. sillä pelissä on ilmeisesti myös kasvojentunnistus sekä äänen tunnistus!!! Eli lemmikki tuntee omistajansa koneessa olevien kameroiden ja mikkien avulla, eli nyt ollaan lähempänä oikeaa eläintenhoitoa kuin KOSKAAN AIEMMIN! =)

      ==============================================
      Tässä hieman ensimaistiaisia:
      http://www.youtube.com/watch?v=-Ru9qIqLTJc
      ==============================================
      Ps. Videon kautta ei pysty näkemään niitä 3D-efektejä, mutta laitteen livenä nähneiden mukaan eläimet ovat huikeita. Uskoisin että peli on varsinkin monille eläinrakkaille jotain aivan US-KO-MA-TON-TA !!!!!

    • ds lite

      kannattaako myyä ds litee ja dsitä ja action repleytä ostaakseen 3dssän

      • asd

        jep


    • minätässävaan_!!!

      kannattaa myyä ne konsolit ja action replay (tarkista sopiiko action replay 3ds:ään)

    • muppe69

      oon kuullu et toi 3ds rasittaa silmiä onksse totta

      • tupu

        mä ainakin näen kolmiulotteisesti (AINA)


    • 3dsGamer

      Se riippuu henkilöstä. Suurimmal osal ei ongelmia ku ekoil muutamal kerral vähä päätä särkee ja sillee.

    • thedarkwolf4040

      Ja voihan sitä pelata 2D myös.

    • sddsdsasdds

      3D efekti on mulle ainakin ihan kamala. Sattuu silmiin vähän ja jotenkin jättää näön pariksi tunniksi oudoksi pelaamisen jälkeen. Näkö itsellä lääkärissä todettu hyväksi.

      3DS voi pelata 2D:NÄ kyllä mutta kuka haluaa ostaa 280e laitteen jos ei voi hyödyntää sen parasta ominaisuutta? Kuin ostaisi 3 renkaisen porschen.

      Itse en ollut yhtään tyytyväinen laitteeseen ja olen myymässä sitä pois. Katsotaan sitten WII U:N kanssa josko olisi parempi laite.

    • ferrhy

      voiko nintendo 3dssässä pelata nintendo ds xl pelejä

      • tupu

        NO 3DSSÄLLÄ voi pelata 3dssän sekädsssän sekä dsxllän pelejä


    • T'äynnä kysymyksiä

      Eikö Nintendo 3D:llä voi siis pelata niitä normaaleja jo hankittuja (Litelle esimerkiksi) Nintendon pelejä vai voiko sillä vain pelata niitä pelejä, jotka on tarkoitettu sille eli Nintendo 3DS pelit? Niitähän nykyään myydään. Ja lopetaanko niiden normaalien pelien eli nintendo, Lite ja iille tarkoitettujen pelien julkaisut kokonaan? Jatkossa vain 3DS:lle tarkoitettuja pelejäkö? Toimivatko siis 3DS pelit vain sillä 3DS:llä? Eli pitäisikös muka hankkia 3DS...

      • Täynnä kysymyksiä

        No juu...nyt selvisi...3DS:lle tarkoitetut pelit eivät käy muihin kuin Nintendo 3DS:ään. Mutta sitten taas normaalit, Litelle jne tarkoitetut DS pelit käyvät kyllä 3DS:ään. Mutta se on edelleen epäselvää että lopetaanko normaalien DS pelien julkaisut...eli tuleeko DSi tarpeettomaksi...ja pakko hankkia se 3DS kun kohta pelejä ei julkaista kuin 3DS:lle ... :/


      • Nyargo
        Täynnä kysymyksiä kirjoitti:

        No juu...nyt selvisi...3DS:lle tarkoitetut pelit eivät käy muihin kuin Nintendo 3DS:ään. Mutta sitten taas normaalit, Litelle jne tarkoitetut DS pelit käyvät kyllä 3DS:ään. Mutta se on edelleen epäselvää että lopetaanko normaalien DS pelien julkaisut...eli tuleeko DSi tarpeettomaksi...ja pakko hankkia se 3DS kun kohta pelejä ei julkaista kuin 3DS:lle ... :/

        Kyllä DS:n pelien valmistus lopetetaan jossainkohtaa. Ei välttämättä vielä 2 vuoden sisällä, mutta DS on jo vanha konsoli. Pelinkehittäjät alkavat siirtyä uusiin konsoleihin, kuten 3ds, vita, ps3 ja 360. Kysynnän ja tarjonnan laki, kun ihmiset ostavat 3ds:n he eivät halua enää pelejä DS:lle ja kun näin tapahtuu tarpeeksi useasti pelit tehdään suoraan 3ds.

        DSi tulee tarpeettomaksi vasta silloin, kun ostat 3DS:n, koska vaikka uusia pelejä ei tehtäisi DSi:lle, niin vanhojen pelaamiseen sitä silti tarvitset. Jos olet uutta käsikonsolia ostamassa kannattaa ostaa 3DS, koska se on melkein yhtä kallis kuin dsi ja kuitenkin 3ds:llä voi pelata myös dsi pelejä.


    • Nintsikka Fani

      Siis Nintendo 3DS ei maksa 280e.
      Ja se rasittaa sillon silmii jos on pelannut kauan aikaa. (Ohjeissa lukee selkeästi)
      Omistan muuten tommosen ja mulla on jo paljon pelei siihen. :)

      • nintendo3ds

        Oikein! Esim. cdon.fi löydät kyseisen konsolin hintaan 160€.


    • tietäjä

      minun nitendo uutena maksoi 220e mut nyt gamestopista oliko nyt 140e

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe