näin tasa arvon aikana, keskustelu joka koski sefun huutamista on poistettu täältä. Kysymyksessä jos olisi ollut normaali chattaajia , joka huusi, niin se teksti olisi saanut täällä olla!!!!!!!! ja lisäksi sitä olisivat vielä virkamerkkiset sefut kommentoineet.
*Jumala * se tuo Sefu on chatissa ja keskustelupalstoilla
hymyilyttää
2
304
Vastaukset
Mua hymyilyttää myös
Minulla jäi vahingossa "huuto" toiminto päälle enkä huomannut sitä heti. Pyysin huutoani välittömästi anteeksi, mutta tietenkään sitä ei huomioitu tai se jätettiin tahallaan huomioimatta.
Pyydän tässä vielä kerran anteeksi suurta mokaani eli huuto toiminnon vahingossa päälle jäämistä, huutaminen sekä isoilla kirjaimilla kirjoittaminen ei ole edelleenkään sallittua häiriköintimielessä.
Kaunista kesää kja rauha chattiin!
Ystävällisesti Zamio- Smed Smörgare
että sefujen käytöksestä kuuluu valittaa ylläpitoon eikä tänne keskustelupalstalle. Täällä toki voi keskustella sätin lieveilmiöistä kuten huutamisesta tai muusta häiriköinnistä siellä sätin puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601