Joo, elikkäs millasilla palloilla kannattais aloittaa tuo pallojenheittelyn jalon taidon harjoittelu? Mulla on ite tehtynä tollaset jotkut riisiä ilmapallossa viritykset. Ne tuntuu ihan hyvän painoisilta ja kokoisilta, mutta menevät nopeasti rikki. Tennipallot taas on liian liukkaat (mun mielestä) eikä ne oikeen painakkaan mitään. Sellaisia ns. beanbageja olen myös harkinnut, niinkuin tähän harjoitteluvaiheeseen. Ja entäs sitten kun haluais myöhemmin vähän laadukkaammat pallurat, ei taida ihan Prisman hyllyistä löytyä,vai? Ja sitten toi ite harjoittelu, miten te ootte oppinu jonglööraamaan? Itse harjoittelen sellattiin että ensin oppis 1 pallo kahdella kädellä oikeen kunnolla, niin että tippuis aina keskelle kämmentä, ja sitten molemmilla käsillä 2 palloa per käsi. Ja siitä sitten kolmeen palloon ja niin pois päin.
Jonglööraus
PalloNarri
4
1139
Vastaukset
- kaskade
sirkussirkus-kauppa turussa myy laadukkaita välineitä. hyvä palvelu ja nettisivut sirkussirkus.com
- jonkkamies
beanbagsin kannattaa osta. Purhon kaupasta löyytyy myös 2 euron ohjevihko ja DVD joka maksaa alle 10 e.
Nettikaupan osoite on www.markkupurho.fi tai www.aprilli.fi- l
Toi Markkupurho on täysin paska kauppa.
- diabolotaikuri
l kirjoitti:
Toi Markkupurho on täysin paska kauppa.
Mä tilasin Purholta ja ne tuli kahdessa päivässä. Sain lisäksi alennuskupongin, jolla saa 9 e alennuksen seuraavsta tilauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265348- 534621
- 894380
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432660- 432591