Minä-profiilien käyttöönoton valmistelu aloitetaan 9.7. klo 16

Suomi24toimitus

Hei,

Galleria-palvelun korvaavien Minä-profiilien käyttöönoton valmistelu aloitetaan nyt perjantaina 9.7. klo 16.00.

Kaikki ne asetukset, viestit, vieraskirjan viestit, kaverit ja suosikit, jotka sinulla on ennen 9.7 klo 16 Galleria-profiilissasi, siirtyvät automaattisesti uuteen Minä-profiiliin.

Ainoastaan ne muutokset, joita teet Galleriassa 9.7 klo 16 alkaen, eivät siirry uuteen palveluun. Vieraskirjaviestit, joita lisäät muiden käyttäjien vieraskirjaan tai muut käyttäjät lisäävät sinun vieraskirjaasi klo 16 jälkeen, 9.7 alkaen eivät siirry uuteen profiiliin. Tämä sama koskee myös kahden käyttäjän välisiä viestejä.

Minä-profiilit otetaan käyttöön ensi viikon alkupuolella. Tarkemman ajankohdan ilmoitamme myöhemmin.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

25

2939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahkera köyttäjä

      Hyvä kun tulin lukeneeksi tuon ilmoituksen, olisin taas turhaan hermoillut ettö mikä on kun viestit ei kulje.
      Kaikki uudistukset on kuitenkin hyväksi vaikka kestää hetken ennenkuin niihin tottuu. Kiitos Suomi24: ylläpidolle

      • hakusissa

        postiin pääsee mutta mikään ei aukee, vanhat postit kadonneet, mistä löytyy????????


      • Suomi24toimitus
        hakusissa kirjoitti:

        postiin pääsee mutta mikään ei aukee, vanhat postit kadonneet, mistä löytyy????????

        Hei,

        ongelman selvittämiseksi sinun kannattaa olla yhteydessä meihin palautelomakkeen http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/ kautta.

        Kerro viestissä meille käyttäjätunnuksesi ja mistä kansioista viestejä on kadonnut. Kerro myös viestissä tarkemmin, mikä ei postissa aukea ja saatko jonkin virheilmoituksen?

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • Kaksinkertainen
        hakusissa kirjoitti:

        postiin pääsee mutta mikään ei aukee, vanhat postit kadonneet, mistä löytyy????????

        Valitse joku toinen, kuin Suomi24:n sähköposti. Ilmaisia löytyy googlettamalla ja niissä ei ole samaa jumimisongelmaa kuin Suomi24:n sähköpostissa.


      • Kaksinkertainen kirjoitti:

        Valitse joku toinen, kuin Suomi24:n sähköposti. Ilmaisia löytyy googlettamalla ja niissä ei ole samaa jumimisongelmaa kuin Suomi24:n sähköpostissa.

        ...on minulla. Suomi24:n posti on toiminut hyvin, lisäksi on operaattorin sähköposti sekä Gmail. Gmaili on myös ilmainen ja hyvä posti onkin.


    • pakkonikki

      Miksi sähköpostin omaavien pitää ottaa nimimerkki ja miksi kaikki nimimerkit, joita yritän ottaa, ovat varattuja, vaikka laaja haku näyttää, ettei kyseistä nimimerkkiä ole käytössä?

      Korjatkaa vika, jos se vika on! Pitäisi päästä pian sähköpostiin, ettei kaikki sieltä katoa.

      • "Kypsyny Suomi24post

        MUUTENKAAN KOKO POSTI.
        POSTIA VOI LÄHETTÄÄ V A A N NIILLE, JOITTEN NIMI ON OSOTEKIRJAN ETUSIVULLA...

        ON TOSI HYVIN U U R I S T U S TAAS TOIMINU.

        KYLLÄ VANHA OLI 10 X PAREMPI, KUN TÄMÄ " NEW POST"... :)))


      • Suomi24toimitus

        Hei,

        Suomi24 palveluiden yhtenäistämisen vuoksi nimimerkki on jatkossa kaikilla Suomi24:ään rekisteröityneillä käyttäjillä.

        Nimimerkkiä valittaessa järjestelmä tarkistaa automaattisesti kaikki käytössä olevat ja jo poistetut nimimerkit sekä käyttäjätunnukset. Nimimerkkiin kannattaakin kokeilla lisätä esimerkiksi numeroita. Usein tällä tavoin nimimerkikn valitseminen onnistuu. Nimimerkkiä valittaessa on myös hyvä muistaa, että nimimerkissä ei voi olla isoja kirjaimia.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • atil
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Suomi24 palveluiden yhtenäistämisen vuoksi nimimerkki on jatkossa kaikilla Suomi24:ään rekisteröityneillä käyttäjillä.

        Nimimerkkiä valittaessa järjestelmä tarkistaa automaattisesti kaikki käytössä olevat ja jo poistetut nimimerkit sekä käyttäjätunnukset. Nimimerkkiin kannattaakin kokeilla lisätä esimerkiksi numeroita. Usein tällä tavoin nimimerkikn valitseminen onnistuu. Nimimerkkiä valittaessa on myös hyvä muistaa, että nimimerkissä ei voi olla isoja kirjaimia.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Edelleenkään en saa koko postia auki, se vaan heittää sivun joka pyytää enter user info ja kone heittää tietoturvavaroituksen heti.


      • vuyvuii
        atil kirjoitti:

        Edelleenkään en saa koko postia auki, se vaan heittää sivun joka pyytää enter user info ja kone heittää tietoturvavaroituksen heti.

        Ongelmaasi on olemassa ratkaisu.

        Siirry käyttämään Exploreria ja sitten pääset kirjautumaan postiin sisälle. Jostain syystä nämä Suomi24 pellet ovat niin vitun perseestä, koko sakki toimitusjohtajaa myöten, etteivät he osaa käyttää muita selaimia kuin tuota hikistä ja helvetin raskasta exploreria.

        Kertoo aika paljon heidän osaamisestaan näissä asioissa kun mikään muu selain ei heidän paskaansa käy.

        Jos haluat päästä ongelmista kokonaan eroon, vaihda sähköpostisi pois täältä ja siirry käyttämään esimerkiksi luukku.comin sähköpostipalvelua. Minä vaihdoin suomi24 osoitteet luukkuun, koska ei tällä paskasivustolla, oikeassa netin persereijässä, toimi ikinä mikään ja ylläpitokin on yksiä mulkkujen imeskelijöitä ja homoja. Ja turhaan sinä kyselet ylläpidolta yhtään mitään. Sillä ylläpito "vastaa", levittämällä noita yleisvastauksia kaikille käyttäjille kysymyksien sisällöstä huolimatta, eli ei heistä ole edes käyttäjille mitään hyötyä niinkuin itsekin huomasit.


      • atil
        vuyvuii kirjoitti:

        Ongelmaasi on olemassa ratkaisu.

        Siirry käyttämään Exploreria ja sitten pääset kirjautumaan postiin sisälle. Jostain syystä nämä Suomi24 pellet ovat niin vitun perseestä, koko sakki toimitusjohtajaa myöten, etteivät he osaa käyttää muita selaimia kuin tuota hikistä ja helvetin raskasta exploreria.

        Kertoo aika paljon heidän osaamisestaan näissä asioissa kun mikään muu selain ei heidän paskaansa käy.

        Jos haluat päästä ongelmista kokonaan eroon, vaihda sähköpostisi pois täältä ja siirry käyttämään esimerkiksi luukku.comin sähköpostipalvelua. Minä vaihdoin suomi24 osoitteet luukkuun, koska ei tällä paskasivustolla, oikeassa netin persereijässä, toimi ikinä mikään ja ylläpitokin on yksiä mulkkujen imeskelijöitä ja homoja. Ja turhaan sinä kyselet ylläpidolta yhtään mitään. Sillä ylläpito "vastaa", levittämällä noita yleisvastauksia kaikille käyttäjille kysymyksien sisällöstä huolimatta, eli ei heistä ole edes käyttäjille mitään hyötyä niinkuin itsekin huomasit.

        Käytän operaa ja nyt kun kokeilin neuvoasi, toimi! Kiitti neuvosta ja muille myös tiedoksi että kokeilkaa exploreria tms.


      • Voi sinua vuyvuii!!
        vuyvuii kirjoitti:

        Ongelmaasi on olemassa ratkaisu.

        Siirry käyttämään Exploreria ja sitten pääset kirjautumaan postiin sisälle. Jostain syystä nämä Suomi24 pellet ovat niin vitun perseestä, koko sakki toimitusjohtajaa myöten, etteivät he osaa käyttää muita selaimia kuin tuota hikistä ja helvetin raskasta exploreria.

        Kertoo aika paljon heidän osaamisestaan näissä asioissa kun mikään muu selain ei heidän paskaansa käy.

        Jos haluat päästä ongelmista kokonaan eroon, vaihda sähköpostisi pois täältä ja siirry käyttämään esimerkiksi luukku.comin sähköpostipalvelua. Minä vaihdoin suomi24 osoitteet luukkuun, koska ei tällä paskasivustolla, oikeassa netin persereijässä, toimi ikinä mikään ja ylläpitokin on yksiä mulkkujen imeskelijöitä ja homoja. Ja turhaan sinä kyselet ylläpidolta yhtään mitään. Sillä ylläpito "vastaa", levittämällä noita yleisvastauksia kaikille käyttäjille kysymyksien sisällöstä huolimatta, eli ei heistä ole edes käyttäjille mitään hyötyä niinkuin itsekin huomasit.

        Kysynpä nyt hyvä vuyvuii, helpottiko epäasiallista kielenkäyttöä tihkuva vuolatuksesi? No apu tuli ja siitä kiitos, mutta millä tavalla se annettiin. Ei voi sanoa muuta kuin että huh-huh. Eikös olisi helpompi ollut antaa vaan se neuvo ja olla tyytyväinen, että oli avuksi.
        Minä olen tyytyväinen Suomi24 sähköpostin käyttäjä enkä ole huomannut MITÄÄN ongelmia.


    • oksettaa,,

      se on turha puhuu paskaa,sama tukkoisuus tulee jatkumaan,tehkääääääää sille jotain,,
      ei voi olla näin ,,vitun vaikeaa pyörittää sivuja,,jotain tässä on persiistä,,??,,!!,,,;))

    • Galleristi!

      Eli heti etusivulla on ilmoitus siitä Minä-profiilista ja siinä lukee perjantaina 8.7. Oisko lapsus kävässyt. ;D

    • Mulla kyllä suomi24 sposti on toiminut moitteettomasti....

    • fgf3434433r

      Tietyillä selaimilla kuten opera ei pääse edelleenkään lukemaan postia, tässä on menny jo vähän helvetin kauan.

    • kiitos-takc

      Mikä se sellainen minä-profiili on?

      • Galleristi!

        Katsos kun Suomi24 on myyty Aller Medille ja ehkä se vaikuttaa siihen.


    • 5 miljoonaa

      On härskiä ja laitonta pakottaa sähköpostin käyttäjät ottamaan itselleen minä-profiili, kun suuri osa wi varmastikkaan ikinä tarvi sitä idiootti-keskustelupalstaanne.

      • Ei tarvii

        Siinä "Valitse nimimerkki"-sivulla voi vaan klikata uudestaan sitä ylärivin Posti-nappulaa. Ei tarvii laittaa nimimerkkiä että pääsee postiin. Ärsyttävää tosin että "Älä enää ikinä koskaan kysy nimimerkkiä" -nappula puuttuu.


      • anonyymin käyttäjät
        Ei tarvii kirjoitti:

        Siinä "Valitse nimimerkki"-sivulla voi vaan klikata uudestaan sitä ylärivin Posti-nappulaa. Ei tarvii laittaa nimimerkkiä että pääsee postiin. Ärsyttävää tosin että "Älä enää ikinä koskaan kysy nimimerkkiä" -nappula puuttuu.

        Joo näinhän se on, mutta ärsyttävää turhaa räpellystä montakertaa päivässä toistettuna.


    • Chatter

      Miksi nyt jo kuukauden tai vähän yli ollaan oltu siirtymässä minä-profiileihin?
      Mitä uutta tuovat minä-profiilit verrattuna nykyiseen galleriaan?
      Ja vielä yksi iso pyyntö, joka on todella monia ärsyttänyt ja vaivannut.
      Siispä, lisätkää palvelimia galleriaan tai tehkää jotain ettei aina tulisi 503 kun haluat tutustua jonkun galleria-sivuun. Olen huomannut, että se ärsyttää jokaista sätin vakio käyttäjää.

      • nyt laitoin uuden kuvan lataukseen, mutta vaihtuuko se johtuen tästä uudistuksesta??? Ja milloin tämä uudistus on ihan oikeasti ohi ja toimiva???


    • TakkuTakiainen

      Kiitos uudistus-säädöstä!

    • näin o

      samaa mieltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe