Onko totta, että Lahen Love Hotel on tullut tiensä päähän?
Love Hotel
7
1112
Vastaukset
- Njansku
Kaverini väitti niin, itse hän siellä tykkää/tykkäsi käydä. (Ite en voi ihan vielä tuommoisiin paikkoihin mennä, en ole ihan vielä 18 v., heh.)
- Pistoolimies
Jo oli aikakin saatana- huumeiden ja huorien talo. Kulissina ravintola, mutta huoratalo se on. katsokaa sivuilta itse saatana. Huoneita vuokrataan tuntivelotuksella panemista varten- POLIISIT JA VIRANOMAISET SAI SEN TOUHUN LOPPUMAAN JA UUTTA VASTAAVAA HUORALAA EI TULE LAHTEEN!
- m/2005
Pistoolimies kirjoitti:
Jo oli aikakin saatana- huumeiden ja huorien talo. Kulissina ravintola, mutta huoratalo se on. katsokaa sivuilta itse saatana. Huoneita vuokrataan tuntivelotuksella panemista varten- POLIISIT JA VIRANOMAISET SAI SEN TOUHUN LOPPUMAAN JA UUTTA VASTAAVAA HUORALAA EI TULE LAHTEEN!
onneks lähti menee. Oli iha kaamee mesta, mitä siellä pari kertaa kävin.
- EX...
LOPETTAJAISET OLI EILEN
- aapel1
mistäs nyt saa pimppiä
- saatanan hinttarit
homojen hommaa siellä homot oli kullit paskasina toistensa perseenreikien kimpussa hyvä että lähti ja saatana takaisin ei oo tulemista, kuvottavat hintit !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315556- 363741
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833303- 112585
- 292172
- 122117
- 1631896
- 141398
- 1051362
- 1371164