Ostin teran tollasen kovon ja heti kun otin sen käytöön se alkoi vinisemään ja uskon, ettei se ole normaali ääni, joten pitäisikö viedä takuuseen?Se on samanlainen ääni kuin 5000hz
Spinpoint F3
6
146
Vastaukset
ensin hdtunella:
http://www.hdtune.com/download.html
lataa ja asenna tuolta ilmaisversio ja mene välilehdelle error scan ja sieltä start ja katso ettei ole ruksia kohdassa quick scan eli teet täyden tarkistuksen.
siitä näet onko bad sectoreita. yksikin riittää takuuvaihtoon.
jos välilehdellä health kohdassa reallocated sector count /data on joku muu lukema kuin nolla niin ei hyvältä näytä.
tuon kun teet niin säästyt siltä että jos ei olekaan vikaa niin joudut maksamaan takuuhuoltoon.- Tarnis Kuukkeli
...yksikin riittää...olen vaihtanut muutamia viallisia kiintolevyjä eikä niitä kukaan ole koskaan testannut, onko ne viallisia vai ei. Mitään takuuhuoltoja ei ole sattunut kohdalle vaan uusi kiintolevy on lykätty käteen ja kiitos näkemiin. No sen jälkeen kun lopetin maxtorien käytön joku vuosi sitten kun alkoi ko. homma kyrsiä ei ole viallisia tullut vastaan. Rikki olen saanut niitä kyllä. Samsungin menettelystä en tiedä kun sen tekeleet on kestäneet, vuodelta 2005 on vanhimmat ja uusin on pari päivää.
- Spinpoint F3
Tarnis Kuukkeli kirjoitti:
...yksikin riittää...olen vaihtanut muutamia viallisia kiintolevyjä eikä niitä kukaan ole koskaan testannut, onko ne viallisia vai ei. Mitään takuuhuoltoja ei ole sattunut kohdalle vaan uusi kiintolevy on lykätty käteen ja kiitos näkemiin. No sen jälkeen kun lopetin maxtorien käytön joku vuosi sitten kun alkoi ko. homma kyrsiä ei ole viallisia tullut vastaan. Rikki olen saanut niitä kyllä. Samsungin menettelystä en tiedä kun sen tekeleet on kestäneet, vuodelta 2005 on vanhimmat ja uusin on pari päivää.
Ei ollut yhtään bad sectoria.Reallocated sector count/data kohassa lukema oli nolla ja status oli kaikissa muissakin kohti ok, mutta onko kellään kokemusta, että pitääkö toi kovo koko ajan ininää.Laittakaa googleen 5000hz ja ylin sieltä ja kuunnelkaa, niin semmosta ääntä toi kovo suurinpiirtein pitää.Taidan laittaa takuuseen, jos ne ei edes testaa niitä :/
- fgfgfggrr
Spinpoint F3 kirjoitti:
Ei ollut yhtään bad sectoria.Reallocated sector count/data kohassa lukema oli nolla ja status oli kaikissa muissakin kohti ok, mutta onko kellään kokemusta, että pitääkö toi kovo koko ajan ininää.Laittakaa googleen 5000hz ja ylin sieltä ja kuunnelkaa, niin semmosta ääntä toi kovo suurinpiirtein pitää.Taidan laittaa takuuseen, jos ne ei edes testaa niitä :/
En ole omassa huomannut vinkunaa. Kovo n. 4kk vanha.
- Spinpoint F3
fgfgfggrr kirjoitti:
En ole omassa huomannut vinkunaa. Kovo n. 4kk vanha.
tein nopeustestin crystaldismarkilla ja mulla oli f1 320gb nopeempi ku toi f3
Siinä voi olla laakerivikaa. Takuuvaihtoon vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785