Lipun tilaus toiselle henkilölle

chisas

Jos ostaa netistä lentolipun, kuten minä aion, ulkomaalaiselle ystävälle, niin miten se onnistuu? Mitä tietoja menee mahd. hänen sähköpostiinsa, jos käytän Visaa, Visa Electronia, tai verkkopankkia? Jos ostan netistä niin sinne täytyy kai laittaa molempien e-mail-osoitteet. Tuleeko ne dokumentit vain minulle vai molemmille? Jos hänelle ei tule, niin kelpaako se jos lähetän kopiot joko s-postina tai vaikka paperipostina? Virkailija kyllä sanoi puhelimessa että voi tilata toiselle.

1

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sariiii

Riittää että laittaa yhden sähköpostiosoitteen. Sinne tulee tieto varauksesta, jossa on matkustajan nimi ja antamasi yhteystiedot (puhelinnumero ja sähköposti) sekä matkan ajankohta ja hinta. Luottokortin tietoja tms. maksusta ei tule. Voit laittaa oman sähköpostin ja sitten lähettää sen eteenpäin tai sitten suoraan laittaa sen matkustajan sähköpostin. Muistaakseni näissä varaussivuilla kyllä on mahdollista laittaa useampikin osoite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe