Apua!

helinä..

Hei,

olen ostanut ensimmäisen järjestelmädigikamerani n. 1,5 vuotta sitten, Kamera on Olympus E-420, 17,5-45mm. Olen nyt harkinnut hankkivani uuden kameran, ehkäpä Canonin. Haluaisin tietää nyt mistä näen kuinka paljon olen ottanut kuvia tällä vanhalla kamerallani, ja kuinkahan paljon tästä voisi saada kun myy eteenpäin. Objektiivin linssissä on ihan hivenen pieniä pisteitä, joita ei melkein edes silmällä havaitse. Vaikuttaako tämä hintaan? Kaikki apu otetaan kiitollisena vastaan!

3

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie täältä

Postaanpa tämän tännekin, ihan hyödyllistä tietoa kuitenkin. Kysyjälle vielä että kyllä se yhdellä palstalla riittää sama kysymys..=)

Oly e-410:ssä, tod.näk. myös e-420:ssä näin:
      Virta päälle
      Avaa muistikorttitilan kansi
      Paina yhtäaikaa menu ja ok (joissain malleissa "play ok"), mallimerkintä tulee näkyviin
      Paina ylös, alas, vasen, oikea
      Käytä laukaisinta pohjassa
      Paina ylös

Olet valikossa, ja kun painat oikealle pääset "menu 3:n", niin kohdassa "R" näkyy sulkimen avautumiset, "S" on salama, "C" näyttää monestiko cleaning mode on aktivoitu, ja "U" monestiko kennonpuhdistus on aktivoitu ja samalla monestiko virta on kytketty.
      Pääset pois valikosta sulkemalla muistikorttitilan kannen.

On niissä valikoissa muutakin mutta tuossa tärkeimmät.

http://www.clubsnap.com/forums/showthread.php?t=313350

• helinä..

kiitos, kokeilen tuota. kysymys ei ehkä riitä yhdelle palstalle, sillä eri palstoilla voi olla eri lukijakunta. lisäksi tajusin vasta myöhemmin lisätä kysymyksen tänne oman merkin palstalle, kun ensin laitoin sen yleiseen. miksi se sinua haittaa että on molemmissa?

• mie täältä
        helinä.. kirjoitti:

kiitos, kokeilen tuota. kysymys ei ehkä riitä yhdelle palstalle, sillä eri palstoilla voi olla eri lukijakunta. lisäksi tajusin vasta myöhemmin lisätä kysymyksen tänne oman merkin palstalle, kun ensin laitoin sen yleiseen. miksi se sinua haittaa että on molemmissa?

Kyllä täällä varmaan aika kattavasti luetaan useampi palsta.. Eipä se muuten haittaa, kuin selkeyden kannalta. Ja vastauksia on helpompi myös muiden seurata.
        Eli ihan yleisen selkeyden takia..=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1401
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1365
    4. 168
      1271
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe