http://yle.fi/alueet/tampere/2010/07/turvapaikan_saaneet_eivat_kelpaa_kunnille_1818444.html
Suomalaisen ei pidä suurperheellistyä
5
587
Vastaukset
- Valinnanvapaus_
Kunnat haluavat suomalaisia suurperheitä ja ovat valmiita maksamaan siitä isojakin summia. Se on sitä demokratiaa. Näin meidänkin kuntamme.
Minä itse en ennen ollut maahanmuuttajaperhekielteinen, mutta luettuani tältä palstalta sinun linkkejäsi, olen sellaiseksi muuttunut. Eli äänestin vastaan, kun tänne oltiin sellaisia ottamassa.
Kiitos silmieni avaamisesta.- Valinnanvapaus_
Sen sijaan olen valmis tukemaan vaikka veronkorotuksin, jos vain saamme tänne suuria suomalaisia perheitä. Ilmiselvästi he ärsyttävät eniten (ja siten toimivat karkoittimenakin) sekopäisiä tulevaisuudenvihaajia. Ja jälkimmäisiä emme todellakaan kuntaamme halua.
- älä ahnehdi lapsia
Valinnanvapaus_ kirjoitti:
Sen sijaan olen valmis tukemaan vaikka veronkorotuksin, jos vain saamme tänne suuria suomalaisia perheitä. Ilmiselvästi he ärsyttävät eniten (ja siten toimivat karkoittimenakin) sekopäisiä tulevaisuudenvihaajia. Ja jälkimmäisiä emme todellakaan kuntaamme halua.
Se aika tulee vielä, jolloin kukaan ei saa suurperheellistyä sen paremmmin Suomessa kuin Suomen ulkopuolellakaan.
- Hui hai
älä ahnehdi lapsia kirjoitti:
Se aika tulee vielä, jolloin kukaan ei saa suurperheellistyä sen paremmmin Suomessa kuin Suomen ulkopuolellakaan.
Maailmanloppukin tulee aikanaan.Mutta sitä ennen osa meistä elää onnellisina täyttä itselleen sopivaa elämää ja osa puolestaan valitsee katkeran vinkumisen,kun eivät pysty omanlaistaan elämää itselleen luomaan.Arvaa kumpaan ryhmään useimmat suurperheelliset kuuluvat? Entäs sellainen reppana joka roikkuu suurperheiden palstoilla vikisemässä,että "älkää ahnehtiko"?
- Mummi maalta
älä ahnehdi lapsia kirjoitti:
En usko, ekokatastrofi hoitaa asian. Että eiköhän vain siihen asti olla onnellisia ja annetaan muidenkin olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477