Siitä menneestä yhdeksännestätoistapäivästä..
Jostain syystä en ole tajunnut lukea ilmoitustaulua aiemmin, joten valitettavasti viestisi tavoitti vasta nyt.
Harmi, ettei kohdattu silloin. Ja melkein olin jo jättää koko jutun sikseen. (Tai ainakin kohtalon käsiin).
Mutta. Jos huomaat tämän ja jos haluat vielä ehkä tavata, niin yritetään sopia jotain.
XRV, näe kuiskaukset.
she
2
388
Vastaukset
- xrv
Ilmanmuuta haluan tavata,kuulla miten sulla menee ! Nyt on vaan vaikee sopia aikaa.Seuraa tätä taulua niin ilmotan heti kun löytyy sopiva aika.
Mähän värväsin Viestintuojankin,mut hänkään ei tavottanut sinua. v.12 olisi mahdollista ,uskosin.- she
Onpa hyvä kun nyt vihdoinkin tavoitimme itse kunkin.
Se viikko varmasti käy mulle. Ihan milloin vain, oikeastaan. Seurailen tätä ja eiköhän sekin sitten järjesty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564