Maahantuojan uusissa hinnastoissa ei näy enää olevan lainkaan Sedan mallista Insigniaa - harmin paikka. Myöskään esitteet eivät tunne enää muuta kuin 5-ovisen ja farmarin. Toivottavasti kysymys on vain sivuston päivitysvirheestä - itselleni ainakaan ei ole muita vaihtoehtoja kuin Sedan, mutta jos Sedan-malli puuttuu, niin ainakin itselläni merkkikin tulevaisuudessa muuttuu.
Insignia Sedaniako ei enää saa?
Mitenkähän lienee
2
424
Vastaukset
- NewOpelix
Nähtävästi myyntiä on tarpeeksi muutenkin, cosmo-mallitkin näyttävät puuttuvan.
- Kauppoja hieromassa
Hinnastossa ei ole virhettä ainakaan oman Opel myyjäni tietoihin luottaen. Hän sanoi, ettei enää vuoden 2011 mallistossa tule Suomeen sedan mallia. 2011 mallin valmistus alkaa jo elokuussa kuulema ja enää ei saa tilattua uusia 2010 malleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076