Stipendit

Utelias_Aatu

Elikkä kiinnostais tietää montako stipendiä ootte saaneet?Itse olen saanut 3 stipendiä:
1.lk: Hyvä käytös = 17€,
2.lk: Hyvä käytös = Englantia Ankkalinnasta -kirja,
5.lk: Oppilaskunta = 25€

32

5294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stipendit

2.lk: Matematiikka, 10€
      2.lk: Ympäristö- ja luonnontieto, 10€
      2.lk: Äidinkieli, 10€
      2.lk: Englanti, 10€
      2.lk: Musiikki, 10€
      4.lk: Matematiikka, 20€
      6.lk: Koulun paras keskiarvo, 50€
      8.lk: Matematiikkakilpailun voittaja, 20€
      9.lk: Musiikki, 20€ joku kirja
      9.lk: Matematiikka, 50€

• Utelias_Aatu

Tarkoitin asiallisia vastauksia.
        En ihan usko, että Englannista sait stipendin 2.lk, kun meillä alko Englanti 3.lk!

• lollolollol
        Utelias_Aatu kirjoitti:

En ihan usko, että Englannista sait stipendin 2.lk, kun meillä alko Englanti 3.lk!

Voi Englanti alkaa ihan yhtälailla 1, 2, 3, 4,5, 6 luokilla jos on A-oppimäärä tai sitten 7-9 luokilla kun on B-oppimäärä

• fdhe
        lollolollol kirjoitti:

Voi Englanti alkaa ihan yhtälailla 1, 2, 3, 4,5, 6 luokilla jos on A-oppimäärä tai sitten 7-9 luokilla kun on B-oppimäärä

Paskan jauhaminen x4694 - Jälki-istunto
        Tunnin häirintä x521 - Lisää jälki-istuntoa

• Utelias_Aatu
        lollolollol kirjoitti:

Tarkoitatko, että enkku alkaa kakkosella, jos on kansainvälisillä luokilla? What you mean? Normaalistihan on: 3.lk = pakollinen Enkku tai Ruotsi, 4.lk = valinnainen (ei pakollinen) Ranska tai Englanti, 7.lk = kai Ruotsi. Mutta sinulle joka vastasit ekana: tuskin saat noin monia stipendejä!

• fgghfgfgfggsdfgege
        Utelias_Aatu kirjoitti:

Joissakin suomen oppilaitoksissa on varhennettu englannin kielen opiskelu. Tällöin opetus aloitetaan jo ensimmäisellä luokka-asteella.

• Anonyymi
        Utelias_Aatu kirjoitti:

Meillä alkoi kyllä jo 2-luokalla myös.

• Anonyymi
        Utelias_Aatu kirjoitti:

Kyllä joillan voi alkaa englanti ennemminkin! Esim mun parhaan kaverin pikkusiskolla se alkoi jo 1lk!

• Anonyymi
        Utelias_Aatu kirjoitti:

Nykyään enkun voi aloittaa jo 1lk. Joo omana aikanani enkku alko 4lk. Ja kaikki heille pikku skidit voi rauhoittua niiden fleksaamisen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä alkoi kyllä jo 2-luokalla myös.

Nykyään englanti alkaa jo 1 luokalla

• hahahahahhahaaa

en oo saanu stipendiä koskaan.

• tyttö 98

sain 4lk hyvä kaveri stipendin meiän koulus on niin et ei voi saada kun kerran stipendin.

• jokuvaanskiughulsd
        tyttö 98 kirjoitti:

sain 4lk hyvä kaveri stipendin meiän koulus on niin et ei voi saada kun kerran stipendin.

oo ikinä saanu stipendiä.

Yks luokkakaveri saa joka vuosi ainakin kolme stipendiä ja on käyny mielessä, että onkohan sillä jotain vaikutusta asiaan kun hänen isänsä on samassa koulussa rehtori? Tiedän, kateelliselta kuulostan.

• :))
        jokuvaanskiughulsd kirjoitti:

oo ikinä saanu stipendiä.

Yks luokkakaveri saa joka vuosi ainakin kolme stipendiä ja on käyny mielessä, että onkohan sillä jotain vaikutusta asiaan kun hänen isänsä on samassa koulussa rehtori? Tiedän, kateelliselta kuulostan.

Vitosella sain tsemppari stipendin :) Nyt yritän saada kemiasta,ja saankin luokan parhaimpia numeroita kemiasta. Pari tyyppiä saa parempia ;))

• Mathematics
        :)) kirjoitti:

Vitosella sain tsemppari stipendin :) Nyt yritän saada kemiasta,ja saankin luokan parhaimpia numeroita kemiasta. Pari tyyppiä saa parempia ;))

- Ala-asteen keskiarvostipendi 20e
        - Ylä-asteen keskiarvostipendi 100e
        - Taloustietokilpailun toinen sija 20e
        - Lukion pitkän matematiikan teknologiateollisuusstipendi 1000e, 66/66p

• Anonyymi

Sama

• tyyppi93

vitosella tai kutosella (en muista kummalla) tuli "ansioitunut historianopiskelija"-palkinto (juu tiiän ei oo stipendi mutta palkinto kuitenkin)

seiskalla tsemppistipendi 20e
      ysillä joku ihmeen sisu-stipendi, oisko ollu 60e, ja tukioppilas-stipendi 10e

joku saatto unohtua mutta eipä niitä paljon ookkaan

• stipenditönkö94:)

Heh, saatii luokan huonoimman pojan kans viime keväällä jotku parannus ja skarppaus tipendit. 50 e. ja rehtorilta vielä suklaata ja semmoset kehumiset kaikkien eessä, että ihan hävetti. En todellakaa ois ansainnu sutä lappuu, ku lunttaamalla ja ihan ihmeellisellä tuurilla sain niit numeroita vähän ylöspäin. Mut eipä saanu kymppioppilas ku jonku tolkkuoppilas- maininnan ja voi sen äitin ilmettä ku kahto mua ku oisin olemassaoloni lisäksi jotai pahempaaki tehny. No on täs se hyvä puoli että pääsin amikseen, mutta entäs sitte ku opet huomaa että tyypin numerot ja taidot menee ihan ristiin... äiti oli kyl olevinaa nii ylpee et laitto oikee kraamit ja seinälle sen stipetin ja kehu puolelle sukuu miten hyvin oon "parantanu" ja anto rahaaki vielä vaikka tiijän että hyvä ku ruokaan riittää. Kuulostaapa nyt siltä et en tykkäis koko stipetistä, mut tuntuu vaa et an ansitse sitä ja inhottaa ku se on heti eteisessä vastassa, hyvä ettei ulko-oveen naulannu sitä. Aina se löytää sen vaikka piilottasinki......

• -.-.-

Ysiluokalta päästessä sain stipendin biologiasta, vuodessa numeronkohotus vitosesta ysiin (20€).
      Tänään sain L'orealin koulutusstipendin (150€).

• minävaan96

Nyt ku kasiluokka loppu sain keskiarvostipendin keskiarvo 4 paras meiä luokast 7 lk sai stipendit ne joil oli paras ja toisiks paras numero ja ysil niit jaetaa iha sairaast :DD Oon kans koittanu skarpata koulus vaik elämä meneeki vähä alamäkee..

• koululainen

Olen saanut stipendejä yht. 6 kpl:

1. lk paraskaveri -stipendi 10 e
      3. lk paras keskiarvo 25 e
      4. lk paras keskiarvo 50 e
      5. lk paras keskiarvo 50e
      6. lk paras keskiarvo 50 e
      6. lk yhteishengen luoja 50 e

• olenhuonokoulussa

kuka vitun paska hikke voi saada noipal stipendei??!!! o.O

• kuvis

Meille annettiin vaan kutosella stipendi. Ja sekin oli vain yhdelle oppilaalle.

Noh mä sitten sain sen, ja se oli kuvis stipendi. 20e.

• sdfghhjk

Sain virallisesti 2, mikä oli eniten mitä yksi henkilö voi tässä koulussa saada. Meillä ei jaeta kuin yseille, eli 1-8. luokilla ei saanut kuin hymypatsaat. Kuvisope sanoi, että ansaitsen stipendin kuviksestakin. Osti sitten omasta pussistaan mulle kyniä.

En muista, mistä edes sain sen toisen stipendin. Mutta toinen hyvin suoritetusta peruskoulusta ainakin.

• Nakkimoottori876

6.lk: Stipendi sisukkaasta koulutyöstä
      8.lk: Stipendi jonka perusteluihin kuului muistaakseni "luo luottamusta kouluyhteisössä teoillaan ja toimillaan".

Ja sain 4.luokalla hymypojan.

• ettänäi

1lk avain oppilas stipendi
      3lk avain oppilas stipendi
      6lk avain oppilas stipendi

• Anonyymi

Miten samat voi saada noin usein???

• Stipenditön

0 kpl.

• Anonyymi

Joku himskatin sisu stipendi kolmosella 50 €
      Vitosella joku toinen ihme stipendi 50€

• Anonyymi

rahalla ei voi ostaa 'älykkyyttä, mutta tyhmyys on helppoas ostaa.

• Anonyymi

Sain tänävuonna (4lk) stipendin (10€) hyvästä koulumenestyksestä. Luokaltamme 5 sai stipendin (eri syistä siis) ja olin ainut tyttö! :))

• Anonyymi

Olen saanut 0 stipendiä. En varmasti ole ainut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe