Ostin juuri läpinäkyvää, ohutta mustaa kangasta olevan boleron, jonka reunat ovat rypytetty. Läpinäkyvä kun on niin on myksinään aika juhlavan oloinen. Ongelmani on se etten osaa yhdistää sitä muihin vaatteisiini. Olen pitkä ja suht hoikka nuori nainen, yli 173 senttiä.
Kaipaisin siis vinkkejä, kuinka ottaa kyseinen ostos ARKIKÄYTTÖÖN, ei siis treffeille tai muuta. Voisikohan siihen sopia pitkäyksivärinen tunika tjn?
Googlesta kuva, joka muistuttaa boleroani, huom minun bolerossani ei ole kuvioita.
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=9295076
Löytö vai hutiostos?
1
432
Vastaukset
- FASHION - ist
Hei,
Suosittelisin yhdistämään tuon pidemmän topin / tunikan kanssa. Se voisi olla hieman vartaloa myöntäilevä, sillä se sopii suht hoikalle kropalle. Ei mitään liian juhlavaa, mutta ei mitään liian tylsää, paras vaihtoehto olisi vähän erilailla laskostettu tai pienillä yksityiskohdilla lisätty toppi/tunika, jotta siihen tulee särmää. Musta on siitä hyvä väri, että sitä pystyy yhdistämään melkein mihin vain. Kesäiltaan sen voisi yhdistää hillityn turkoosin kanssa (polyester kangas), jos väri imartelee sua. Päivään ja näin kuumaan helteeseen ehdottaisin pehmeää ohutta puuvillaa tai puuvillan ja vaikkapa viiskoosin sekotetta, joka antaa kevyen tunteen. Päivään sopii lähes kaikki värit, paitsi älä laita mustaan, joilloin bolero ei pääse oikeuksiinsa. Pitsi tai sen tyylinen kangas on nyt in, jos sen vain osaa yhdistää oikein. Hyvä vinkki on, että kun menet ensikerran ostoksille, niin ota bolero mukaan. Ota sovitukseen monia vaihtoehtoja (värit, leikkaukset) ja kokeile niitä bolerosi kanssa. Nyt alesta voi tehdä hienoja löytöäjä. Toivottavasti tämä auttoi sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022162Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122019Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821069Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402958Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä40843- 56809
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70744