Heippa.
Minkähänlaiset mahdollisuudet on saada tosi halvalla lento sunnuntaina jos suoraan menee kentälle ja amsterdam olis suuntana?
Vai onko edes sellaista mahdollisuutta?
helsinki-vantaalta damiin.
5
595
Vastaukset
Hinnat näyttivät olevan hieman yli 300e nyt. Tuskin saat sen halvemmalla lentoasemalta. Lentokentällä on lentoyhtiöiden lipunmyyntipisteitä sekä muutama matkatoimisto. Kaikki myyvät lentolippuja sinulle.
- miniminimini
Minimaaliset. Lennot kallistuvat lähtöpäivän lähestyessä, halvat lennot on varattu jo ajat sitten.
- Haluun johonki
Onko näin että yhtiöt eivät myy ylijäämäpaikkoja halvemmalla, kun lähtöön aikaa tyyliin pari tuntia?
Oon tässä fiilistellyt että menis vaan kentälle ja ostais lipun jonnekin mihin halvimmalla ylijäämäpaikalla pääsee. Mut ei kai sit. - Tikanheitolla kohde
Haluun johonki kirjoitti:
Onko näin että yhtiöt eivät myy ylijäämäpaikkoja halvemmalla, kun lähtöön aikaa tyyliin pari tuntia?
Oon tässä fiilistellyt että menis vaan kentälle ja ostais lipun jonnekin mihin halvimmalla ylijäämäpaikalla pääsee. Mut ei kai sit.Charter-lennoille voi saada matkatoimistojen kautta viime hetkellä halpoja äkkilähtöjä, koska tyypillisesti matkatoimistot ostavat paikat niille könttänä, elleivät koko lentoa.
Sen sijaan reittilennoille lentoyhtiöt ottavat rahat pois niiltä joiden pitää päästä pikaisesti jonnekin. Ulkomaanlennoilla tyypillisesti viimeistään viikkoa ennen lentoa, usein aiemminkin, hinnat pomppaavat ylös ja reilusti. Halvimman hinnan löytäminen vaatii taitoa ja tuuria. Jos kohteella ei ole niin väliä, niin hyvää tarjousta voi metsästää aina ehkä pari-kolme viikkoa ennen matka-aikaa asti, ellei ole mikään sesonki. Sesonkiaikojen ja jos kohde on juuri tietty, kanssa kannattaa päätös tehdä aiemmin, ellei halua riskeerata tarjouksia odotellessa.
- utelias mamma
Kävitkö kokeilemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788