eli kyseessä olis MICROSOFT OFFICE 2003 SMALL BUSINESS (OEM)
Voiko tuon asentaa samalla lisenssikoodilla useammalle kuin yhdelle tietokoneelle ilman "huijausaktivointeja" ????
ja ei mitään hiton vastauksia että "kokeile itse", koska tuota olen hankkimassa ja ennen ostopäätöstä kysyn tätä
office 2003 small business
3
454
Vastaukset
- ettätälleen
(Original Equipment Manufacturer) versio, kuten nimikin sanoo, on tarkoitettu asennettavaksi vain yhdelle koneelle. Uudelleen asennus samalle koneelle sallittu.
Jos olet ostamassa ohjelmaa opiskelua varten, saat Office Ultimate 2007 hintaan 52€.
http://www.microsoft.com/student/discounts/huippuedullinen/default.aspx - Mandrake 10.1
Open Office ajaa saman asian, ja ei tarvitse tehdä mitään kusetuksia. Osoite on www.openoffice.org. Löytyy myös suomeksi.
- HiskiK
Ja lisätään että OpenOffice osaa avata Word-tiedostoja ja tallentaa mm Word- ja PDF-muotoon. Vuoden 2005 mallisessa koneessa se toimii vähän kankeasti mutta on muuten hyvä.
Oikeusministeriö on tehnyt OpenOfficelle laajan suomenkielisen käyttöohjeen, jota saa käyttää ja levittää maksutta; en muista osoitetta mistä sen saa mutta eiköhän Googlella löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943