office 2003 small business

useammassa_koneessa

eli kyseessä olis MICROSOFT OFFICE 2003 SMALL BUSINESS (OEM)

Voiko tuon asentaa samalla lisenssikoodilla useammalle kuin yhdelle tietokoneelle ilman "huijausaktivointeja" ????

ja ei mitään hiton vastauksia että "kokeile itse", koska tuota olen hankkimassa ja ennen ostopäätöstä kysyn tätä

3

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettätälleen
    • Mandrake 10.1

      Open Office ajaa saman asian, ja ei tarvitse tehdä mitään kusetuksia. Osoite on www.openoffice.org. Löytyy myös suomeksi.

      • HiskiK

        Ja lisätään että OpenOffice osaa avata Word-tiedostoja ja tallentaa mm Word- ja PDF-muotoon. Vuoden 2005 mallisessa koneessa se toimii vähän kankeasti mutta on muuten hyvä.

        Oikeusministeriö on tehnyt OpenOfficelle laajan suomenkielisen käyttöohjeen, jota saa käyttää ja levittää maksutta; en muista osoitetta mistä sen saa mutta eiköhän Googlella löydy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe