Panu-maali

Panuako seinään

Millaisia kokemuksia teillä on ollut Panu-maalista jota Teknos valmistaa? Onko pysynyt hyvin seinässä ja miten pitkään ilman irtoamista?

13

6845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poloinenko

V, 1984 maalasin sahalautaisen ulkorakennukset senaikaisella panullu ja on kestänyt tähän päivään asti lukuunottamatta niitä jälkiä jotka jäivät lasten polkupyörien ohjaus tangoista.
      Talli on eristämään joten lauta hengittää .

• Anonyymi

Mitä on suomeksi: "talli on eristämään".

• Anonyymi

Meidän talo maalattiin 1987. 36 v kesti eikä vieläkään huono, mutta maalattiin kuitenkin jo uudelleen pannulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän talo maalattiin 1987. 36 v kesti eikä vieläkään huono, mutta maalattiin kuitenkin jo uudelleen pannulla.

Ai kahvipannullako.

• Panulla

vedettiin rintamamiestalo. Naapurin ukko oli maalannut oman talonsa Panulla -82. Uusintamaalauksen hän teki vuonna 2005. Viimekesänä kattelin sen seiniä ja totesin että Panulla vedetään nyt meilläkin. Meidän seinät oli maalattu Öljy-Wintexillä -83 ja uudestaan se maalattiin Ainolalla 2010. Ainola oli täydellinen virhe, haalistyi nopeasti ja muutenkin näytti ihan kupan raiskaamalta jo muutaman vuoden jälkeen. Asumme korkealla mäellä joten säärasitusta täällä kyllä piisaa.

• Anonyymi

Vuonna 2000 rakennettu ja maalattu talo jossa ulkoverhoilussa tuuletusrako.
      Panu pysynyt hyvin pinnassa mutta etelä-puolelta haalistunut jonka takia ns aurinko-puoli talosta maalataan nyt.
      Kaavin varmuuden vuoksi kaiken pois ja laitoin Nordica Primeria pohjamaaliksi.
      Vaurioita ei ollut lautaverhoilussa yhtään.

• Anonyymi

Jota kuin samat kompeet. Aurinko mollottaa sillon kun, niin se puoli haalistunut, muuten ok.

• Anonyymi

Mitenköhän Panu-tyttö on kestänyt aikaa...

• Anonyymi

Ihan hyvin on Panutyttökin kestänyt aikaa, ei ole vuottakaan kun oli artikkeli jossain lehdessä hänestä.

• Anonyymi

Useampi tölli maalattu vuosien saatossa, täys 10.

• Anonyymi

Ehdottomasti paras maali. Useamman mökin maalannut saaristossa ja mantereella.

• Anonyymi

Onko Kallentalo käyny urakoimassa saaristossa. Panu on hyvä maali.

• Anonyymi

Panu on kestänyt ulkoseinän sahalaudassa noin 30 vuotta, nyt pitää maalata tulevana suvena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe