~~HELPOSTI~~

2

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli 92 v.

      tykkäsin kun oot kirjottannu kesäisiä
      ajatuksia ihan kun ois kätessäs ollu sulkakynä....

      Mie olin tässä kyläilemässä Bertta serkun luona ja sanoin lähtiissä
      Eerolle että sitten oot kunnolla täällä miun poissaollessa
      mutta annas olla kun mie äsken palasin kotio niin kuului jo ulos
      kun hoilasivat....Kalle ja Pekka ja se musta poika.....ja se
      muka zetoriin tarkoitettu pönttö oli kumollaan pöyvvällä ja
      uusi pöytäliina oli pilalla....
      mutta kyllä tupa tyhjeni äkkiä kun kiljaisin.....Eero kylläkin
      kuorsaa viellä pöyvvän alla mutta saa kuulla kunniansa jahka herää...

      • *MURUKULTA*

        Lauantaiuaamua Elli! Vai on siellä testiryhmä ollunna vauhissa..
        Sitä epävarmuut ja ristiriitoo laavun suhteen oh sitten löytynnä niinki paljon,
        jotta on männy koko pönttö laavuntarkistukseen..Tarkkaa porukkoo, ei voi muut sannoo!
        Vaa eipä tuo oo yllätys, eehän, hyö ku ovat sen riiman perrään ja sitä varten ku pittee pittää
        näit sallaisii testisessioita, vähä niin ku Verraarillakii ja MäkLarenillakkii ja muil.
        Jäähään myö vuaan uoottaan sitä lopullista raporttia..veikkaampa jotta voiteluaine
        tojetaan hieman alikehittyneeksi ja että pittee tehä uus litku mitä pikimmin,,
        tai ku siis testiryhmä elpyy siihen kuntooon. Voipi olla, että rojekti siirtyy pitkälti ensiviikkoon..
        Se ossuuskaapan tyttö soitti jo uaamusel ja kerto häjissään ensin, ett ny uaamusell töihin männessä
        ol pelästynnä viimesen piäälle, se ku oll polokenu siit Mattilan tilan ohitte, sielt navetan takkoo,
        Elli tietää sen oikopolun kylälle, niin sielt sikalätistä oll kuulunna ensin hirvee örinä ja
        sitten oll alakanna kuuluun iäänekäs kuorsaus. Se tyllö oll kuitennii rohkassu ihtesä
        ja hiipinnä lähemmäs ja arvaappa Elli, mitä se oll nähny?
        Siell oll ollunna Kalle K:oon hempeessä syleilyssä 200 kilonen Manta-emakko! Juuh!
        Se sika, siis se Manta, oll röhnöttännä tyytyväisenä, ku Kalle oll unissaan sitä hallaillu
        ja sopottanna huulet törröllään sen paksuun niskaan, jotta 'Oloka rakas, pusipusi'!

        Ossuuskaapan neiti oll lähtennä vähin iänin siit sitten poikkee ja kerto,
        jotta pittee tuaas ottoo puhelu tukkuu ja tilata tiettyjä vermeitä tuplasti,,
        Oll kuulemma viel laittanna vissyä kylymäkuaappiin valamiiks iltapäiväasiakkaita varten
        ja tarkistanna jotta Romppaisen-muikut oh asianmuksesti saatavilla..
        Käskin soittoo ja kertoon, jotta ku se musta poika tulloo vissyveen hakkuun,
        niin suaan tietee, minkä näkösiä ne muhametit oh näinkin vaativan testisession jäläkeen..
        Veikkampa, että sille oh tullunna täytenä yllätyksenä koko Zetorin jäähytyainen testitulos..

        Vaan nythä meill oh tulossa raahallien viikonloppu! Ja ku ulos kahtoo niin jo wot, kelepoo tok!
        Runost sen verran,jotta oll vähän nii ku sitä oikiaa Murukultoo - vähemmällä kertoo enemmän ja se oh siin.
        Mukavoo, aarinkoista ja raahallista päivee ny sinne ennenkaikkea ja kiitokset käänist Elli!
        Juuaan myö yhes hyvät uaamukaffet.. :) \_/? \_/?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe