AUTTAKAA!

Moi kaikille!
Olen Beyoncen SUURIN fani suomessa. Kuutelen joka ilta hänen musiikkia, ja haaveilen, että näkisin joskus vielä beyoncen livenä, ja että olisin itseksi kuin beyonce! Se on niin ärsyttävää välillä, kun ei voi yhtään mitenkään edistää sitä. Haluaisin suuresti olla laulaja, ja aikuisena muuttaa amerikkaan, ja nähdä beyonce!!!
:((((( rakastan kyllä unelmoimista, ja haaveilua, mutta tuntuu niin mahdottomalta! Olen nyt 13-vuotias.
Mitä teen? Onko tää normaalia, ja pitääkö mun vaan jatkaa haaveilua, ja beyoncen kuuntelemista. Käyn beyoncen fanisivuilla joka päivä, ja kommentoin JOKA uutista. Oon melkein kattonut kaikki elokuvat, missä beyonce näyttelee, ja oon kuullut sen joka levyn, tai omistankin melkein kaikki. Olen seurannut beyoncen aikajanaa, eli miten hän on "päässyt" laulajaksi. Kertokaa, miten voin lähettää hänelle fanipostia netissä, vai voiko edes. Mielestäni tuntuu turhalta, että lähettäisin postia, kun ei hän varmaankaan lue niitä (?).
Tunnetteko tekin teidän idolia kohtaan?
Ja anteeksi tämä turha viestini, mutta oli pakko puhua jollekkin.
Hyvää kesää kaikille!

2

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niina_88

      tuo on ihan normaalia tuossa iässä, menee ohi sitten kun tulet vanhemmaksi! :)
      Yritä beyoncen sivuilla löytää osoite minne lähettää fanipostia mutta älä herätä liian suuria toiveita, luultavasti et saa vastausta, et ainakaan henkilökohtaista, vaan se on massakirje. Jatka toki musiikista nauttimista, siinä ei ole mitään väärää :)
      Itse fanitin 15 vuotiaana orlando bloomia niin paljon että mulla oli seinälläni yli 400 kuvaa hänestä, taustakuvana, ostin kaikki leffat, menin kattoo kaikki leffat elokuvateattereissa 3-5 kertaa, haaveilin meneväni joskus naimisiin hänen kanssa ja olin aivan sekasin hänestä. Ja ajattelin että hän on elämäni suurin rakkaus....nyt vanhempana enemmänkin hymyilyttää tuo hössötys mutta voin kyllä ilomielin katsoa hänen leffaa ja ihailla hänen komeuttaan :)
      hyvää kesää!

      • alkuperäinen kirj.

        Kiitos vastauksesta, auttoi todella paljon. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3896
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2461
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1463
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1045
    Aihe