Tavoitamme pihamaalta herra ja rouva Mällin Pihtiputtaalta, "Kah",tuumailee isäntä
ja pölläyttelee piippuaan. "Se on taas nitkun polottajaiset tierossa", katsellen arvioivasti pihamaalle ilmestynyttä muuttoautoa.
"Varmast on jonkin sortin hippi tuokin", toteaa rouva ja lisää kiireesti "Meidän
Erkin piipussa on sitten iha vaa tupakkia".
"Täällä irässä meill´ ei oo mittään huumeongelmaa", jatkaa Erkki lupsakasti
kommentoiden julkisuudessa esitettyja väitteitä itä-helsingin huumausainetilanteesta.
Pikku hiljaa muuttotouhuja seuraamaan kertyy värikkään sekalainen, talon asukkaista
koostuva seurakunta. Pikku Mehmetin käsistä löytyy ensimmäinen teräase, nuorukaisen
lähestyessä muuttoautoa tuulen alapuolelta, auton kyljen katveesta.
Vesalan kiinteistöjen tukemat puolisotilaalliset Kodinturvajoukot valmistautuvat
taas vastaanottamaan uusia tulokkaita monikulttuuriseen taloonsa.
Vesala
Silminnäkijä
1
375
Vastaukset
- Juueijuu
Baarissa oli sitten kivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207