Millainen on teidän tämänviikkoinen kissanruokalista? Meillä näin:
maanantai: aamu-sydäntä. päivä-tölkkiä,siivu juustoa ilta-broilerinsuikaleita yö-raksuja
Tiistai: aamu-naudanjauhelihaa päivä-seitikaurapuuroa voilla ja kermalla ilta-tölkkiä yö-raksuja
keskiviikko: aamu-possusuikaleita päivä-tölkkiä ilta-naudanjauhelihaa\raejuustoa yö-raksuja
Torstai: aamu-tölkkiä päivä-broilerinsuikaleita\munankeltuainen ilta-pieni peruna\kissatonnikalaa yö-raksuja
perjantai:aamu-naudanjauhelihaa päivä-kaurapuuroa\katkarapuja,voita ilta-tölkkiä yö-raksuja
lauantai:aamu-sydäntä\munankuorijauhetta päivä-broilerinsuikaleita\siivu maksamakkaraa ilta-tölkkiä yö-raksuja
sunnuntai:aamu-possusuikaleita päivä-kieltä,munankeltuainen ilta-tölkkiä,siivu kinkkua Yö-raksuja
kissagourmet
4
142
Vastaukset
- kissa__
Meidän ruokalista näyttää tällä hetkellä tältä. Broilerin sydän, possupala, broilerin kaulat, peura, porsaan sydän, broilerin siivet, joku edellisen listan ylijäämä randomilla (lammas, nauta, hevonen, sekotepussi...). Toisinaan väliin tunkee joku kala jos olen käynyt kaupungilla kauppahallista hakemassa halpaa kalaa. Tämä lista siis kiertää kunnes suurin osa eväistä loppuu. Pakattuna noin 80g annospusseihin pakkasessa. Yksi annospussi illalla, aamulla ½ desiä raksuja.
Lista muuttuu aina välillä eväiden loputtua riippuen mitä lemmikkilihakaupassa on tarjolla. Nauta ja hevonen menee huonosti, kuten kaikki jauhettu ylipäätään. Luiset lihat on nyt uutuus peuran lisäksi. Broileria on toki ennenkin syönyt, mutta luuttomana. Kaulat ainakin meni, siivet vielä ihmettely asteella. :D
Kohta lähdetään viikon lomalle maalle ja sinne lähtee mukaan märkäruokaa ja raksua.- forgiven'
Siipiä ym aletaan meilläkin antaa,kunhan maitohampaat on ensin vaihtunu.Nämä meidän 3 maatiaisnaperoa kun rakastavat kaikkea raakaruokaa,syövät niin,että masut pullottaa.Kalaa annan raakana mieluitn silloin,kun se on itse ensin ongittu.onpahan ainakin tuoretta.Kahdelle persialaisaikuiselle ei kelpaa kuin raksut ja vaihtelevasti tölkki.
- järvi vai ei?
forgiven' kirjoitti:
Siipiä ym aletaan meilläkin antaa,kunhan maitohampaat on ensin vaihtunu.Nämä meidän 3 maatiaisnaperoa kun rakastavat kaikkea raakaruokaa,syövät niin,että masut pullottaa.Kalaa annan raakana mieluitn silloin,kun se on itse ensin ongittu.onpahan ainakin tuoretta.Kahdelle persialaisaikuiselle ei kelpaa kuin raksut ja vaihtelevasti tölkki.
Järvikala kannattaa keittää matovaaran vuoksi.
- 12+12
kesälomalla maalla, joten raakaa lihaa en anna pilaantumisvaaran vuoksi.
Kissani syövät päivässä kolme kertaa ja ruokalistalla näin mökkiaikaan on erilaisia purkkiruokia ja kalaa jota järvi on pullollaan. Yleensä en anna kissoilleni lainkaan kuivamuonaa, mutta näillä helteillä olen iltaruuan antanut raksuina. Kissat sitten pitkin yötä mutustelevat kuppinsa tyhjiksi.
Ja vettä, vettä ja vettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816