Häirintää

ihmettelevä+++

Asun Kannelmäessä,Kanneltie 2:ssa.Minulla on 2 uros undulaattia.Näin kesällä olen vienyt linnut ulos.

Taloyhtiön naispuoliset asukkaat ovat riehaantuneet linnuista.

Minulla on takapiha ja pariin otteeseen takapihani läheisyyteen on tullut vanhempi nainen kissansa kanssa seisomaan ja tuijottamaan asuntooni.

Eräältä parvekkeelta on huiskutettu kovaäänisesti liinaa tai paperipussia.

Miten tälläisessa pitäisi toimia?

Linnut ovat joskus kovaäänisiä mutta suurimmanosan ajasta hiljaa.

Onko muille käynyt samoin?

Pienet linnut herättävät vihaa...

4

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buddha for mary

      Niin hullujan täällä asuu. Paperipusiin heiluttelu on selvä tarkoitus pelotella sun lintuja.

      Vahdi lintuja ja pidä se hullu ÄMMÄ kurissa.

      Linnut ei hääritse ketään.

    • this is war

      JARED LETO LIVES FOR EVER.

      moi sinuna hankkisin myös naaraspuolisia undulaatteja, jotka parittelis. Silloin saisit kunnon lintukonsetin takapihalle.

      Kukaan täysijärkinen ihmien ei voi ólla pikkulintujen sirkutusta vastaa.

      Nytkin mkun pihalla on aikamoinen sirkutus, kun varpusemo on saanut poikaset ulos pesästä ja ruokkii niitä nyt joillain ötökoilla/siemenillä.

      • 10

        naiset luulevat olevansa muita parempia,kun kiusaavat.

        Varmaan joku karmeannäköinen lehmä, jolla ei omassa elämässä ole mitään mielenkiintoista,jos naapureita pitää kytätä ja heidän lemmikkejä häiritä...


      • 13
        10 kirjoitti:

        naiset luulevat olevansa muita parempia,kun kiusaavat.

        Varmaan joku karmeannäköinen lehmä, jolla ei omassa elämässä ole mitään mielenkiintoista,jos naapureita pitää kytätä ja heidän lemmikkejä häiritä...

        ihmetellä.
        Pitävät sinua hulluna, kun on hieman erikoisia lintuja.Sulla pitäs olla kissa tai koira.Muuten olet joidenkin mielestä vähintäänkin erikoinen.

        Kuinkahan käärmeiden omistajia kiusataan tai liskojen?

        Takapajuista touhua mutta niin totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe