Olen matkaillessani eri maissa huomannut, että hotellien taso vaihtelee eri maissa siten että esim kolmen tähden hotelli ei ole läheskään samanveroinen joka maassa. Siksi kysyisinkin, mikä on hotellien taso Kiinassa.
En tarvitse ylellisyyttä, mutta siisteyttä ja kohtuullista tasoa kuitenkin kaipaan. Usein olen majoittunut ihan hyviin kolemen tähden hotelleihin, mutta esim Tobagossa neljän tähden hotelli oli huonompi kuin useissa paikoissa kolmen.
Onko Kiinassa joku suositeltava hotelliketju?
hotelleista
2
297
Vastaukset
- aiskis
arvostelevat tahtensa ylakanttiin. lisaksi usein hivenen likaista tai tomuista jos lasimaihin vertaat. joissain jopa otokoita eli torakoita liikkuu joten asennoidu sen mukaan. vessa saattaa olla pelkka reika lattiassa. enimmakseen olen asunut huoneistohotelleissa jotka useimmin halvempia ja tilavampia. kaikkeen tottuu kun asennoituu oikein, karpasia taasen vahemman kuin suomessa.
- Finnish Hotelier
Kiinassa on Hotelleja joka lahtoon, kaikki kansainvaliset hotelli ketjut ovat avannet hotelleja lahestulkoon joka kaupunkiin.
Jos haluat nauttia yllelisyydesta niin varminta olisi varata 5 tahden hotelli, 4 tahden kansainvalinen hotelli vastaa hyvin Suomen 5 tahden hotellia niin, koon ja palveluiden merkeissa.
Muutama hotelli ketju jotka tarjoavat neljan tahden palveluja:
1) Accor ( Mercure, Grand Mercure, Novotel)
2) IHG ( Holiday Inn )
3) Marriott ( Courtyard by Marriott )
4) Hilton ( Doubletree )
5) Howard Johnson International ( Howard Johnson )
Viiden Tahden Palveluja tarjoaa
1) Accor ( Sofitel )
2) IHG ( Crowne Plaza, Intercontinental )
3) Hilton ( Hilton )
4) Marriott ( Marriott, Ritz-Carlton )
5) Starwood ( Sheraton, W hotels )
6) Howard Johnson ( Howard Johnson Plaza, Wyndham Park Royalee')
7) Four Seasons
8) HYatt
9) Shangri La
Ja niin edespain, elikka kunhan valitset kansainvalisen hotellin niin voit olla rauhallisin mielin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165