Olen matkaillessani eri maissa huomannut, että hotellien taso vaihtelee eri maissa siten että esim kolmen tähden hotelli ei ole läheskään samanveroinen joka maassa. Siksi kysyisinkin, mikä on hotellien taso Kiinassa.
En tarvitse ylellisyyttä, mutta siisteyttä ja kohtuullista tasoa kuitenkin kaipaan. Usein olen majoittunut ihan hyviin kolemen tähden hotelleihin, mutta esim Tobagossa neljän tähden hotelli oli huonompi kuin useissa paikoissa kolmen.
Onko Kiinassa joku suositeltava hotelliketju?
hotelleista
2
315
Vastaukset
- aiskis
arvostelevat tahtensa ylakanttiin. lisaksi usein hivenen likaista tai tomuista jos lasimaihin vertaat. joissain jopa otokoita eli torakoita liikkuu joten asennoidu sen mukaan. vessa saattaa olla pelkka reika lattiassa. enimmakseen olen asunut huoneistohotelleissa jotka useimmin halvempia ja tilavampia. kaikkeen tottuu kun asennoituu oikein, karpasia taasen vahemman kuin suomessa.
- Finnish Hotelier
Kiinassa on Hotelleja joka lahtoon, kaikki kansainvaliset hotelli ketjut ovat avannet hotelleja lahestulkoon joka kaupunkiin.
Jos haluat nauttia yllelisyydesta niin varminta olisi varata 5 tahden hotelli, 4 tahden kansainvalinen hotelli vastaa hyvin Suomen 5 tahden hotellia niin, koon ja palveluiden merkeissa.
Muutama hotelli ketju jotka tarjoavat neljan tahden palveluja:
1) Accor ( Mercure, Grand Mercure, Novotel)
2) IHG ( Holiday Inn )
3) Marriott ( Courtyard by Marriott )
4) Hilton ( Doubletree )
5) Howard Johnson International ( Howard Johnson )
Viiden Tahden Palveluja tarjoaa
1) Accor ( Sofitel )
2) IHG ( Crowne Plaza, Intercontinental )
3) Hilton ( Hilton )
4) Marriott ( Marriott, Ritz-Carlton )
5) Starwood ( Sheraton, W hotels )
6) Howard Johnson ( Howard Johnson Plaza, Wyndham Park Royalee')
7) Four Seasons
8) HYatt
9) Shangri La
Ja niin edespain, elikka kunhan valitset kansainvalisen hotellin niin voit olla rauhallisin mielin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097