Elikkäs, missä torreviejassa on alue jonka postinumero on 03180?
Torrevieja
12
773
Vastaukset
- wssop
Minun tietojen mukaan postinumerot alkaa 03181 eteenpäin, joten tarkistapa numero.
- anttivaaksy
on..
- 24-v
anttivaaksy kirjoitti:
on..
Kuukeloihan vaikkapa Paseo Juan Aparicio 5!
Postinumeromme on 03180
tai C. Conception 8-1
eli 03180 on keskustan numero!
- 24-v
numero.
- 24-v
Olen hiljalleen odotellut kommenttia sekä kysyjältä että numeron tyrmääjältä.
- anttivaaksystä
ok,uskotaan,vanhat ei voi kaikkea tietää,meillä torreblangassa/calle talja loppuu ykköseen
- wssop
Minä asun keskustassa ja numero on 03181, jos sitten lie muitakin numeroita keskustan alueella.
- 24-v
wssop kirjoitti:
Minä asun keskustassa ja numero on 03181, jos sitten lie muitakin numeroita keskustan alueella.
Ehkä minun keskustani on suppeampi?
Suolasatamasta Paseo Juan Apariciolle ja muutama kortteli sisämaahan päin.
Annahan katuosoite niin katsotaan missä sinun keskustasi on! - 24-v
anttivaaksystä kirjoitti:
ok,uskotaan,vanhat ei voi kaikkea tietää,meillä torreblangassa/calle talja loppuu ykköseen
reilusti!
- anttivaaksysta
24-v kirjoitti:
Ehkä minun keskustani on suppeampi?
Suolasatamasta Paseo Juan Apariciolle ja muutama kortteli sisämaahan päin.
Annahan katuosoite niin katsotaan missä sinun keskustasi on!fuengirolassa asuessamme alue oli 24jne....oisko nyt samoin
- jippolar
anttivaaksysta kirjoitti:
fuengirolassa asuessamme alue oli 24jne....oisko nyt samoin
Torreviejassa on vaihtunut postiosoitteet. nykyään 0 loppuista ei enää ole, vaan kaikki entisen 0-loppuiset ovat muuttuneet 1 loppuiseksi. Tämä tuli voimaan jo yli vuosi sitten!
- 24-v
jippolar kirjoitti:
Torreviejassa on vaihtunut postiosoitteet. nykyään 0 loppuista ei enää ole, vaan kaikki entisen 0-loppuiset ovat muuttuneet 1 loppuiseksi. Tämä tuli voimaan jo yli vuosi sitten!
Talomme porterolle lähetetyt ovat menneet 0-loppuisella.
Tarkistin juuri saapuneen.
Entisen 0:n paikalle on todella tullut 1:n.
Eipä tule tuijotetuksi itselle tulleen postin numeroa.
Nimi on riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882