Cavalier kasvattajia Lahden läheltä??

CavalieriiiiinTahon

Heippa!

Ollaan avokin kanssa mietitty koiran hankintaa, ja cavalier vaikuttaa sopivalta.. :)
Kysyisin vain tietääkö joku Lahden läheltä kasvattajia missä voisi käydä katsomassa rotua
tarkemmin?
Entä mahdollista pennunvälitystä?

9

1757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cavalierin pentu

Oma cavalierini on hankittu Kärkölästä, eli läheltä Lahtea (Lahdessa asun itsekin)

http://www.kennelbreeze.com/ < Tässä Pirjon kotisivut. Cavaliereja ei tällä hetkellä niillä ole, mutta ota ihmeessä yhteyttä Pirjoon jos tosissasi olet niin lähtee asiat rullaamaan.

1300 € maksaa cavalier pentu nykypäivänä.

• MAINOS SIVU

EI OLE

• jeemaan
        MAINOS SIVU kirjoitti:

EI OLE

että "mainostin". Vastasin vain kysymykseen.

• kasvis68
        jeemaan kirjoitti:

että "mainostin". Vastasin vain kysymykseen.

Käy katsomassa Cavalieriyhdistyksen kotisivuilta ja siinä Jalostustoimikunta tiedottaa ja/tai Kasvattajia
        Paljon cava-asiaa: cavalieripalsta(foorumi)

• Silj

Tuosta edellämainitusta Kennel Breezestä on myös oma Cavalierini hankittu ja voin suositella lämpimästi. Ainakin itse tunsin palvelun olevan hyvä (:

• Älä osta
    • laaav cavalier<3

just joo ja tuolla kirjoittajalla ei ole niitä aivoja ollenkaan senkin eestä kalloa :D dokumentti oli britanniasta ja ohjelmassa olevat sairaat koirat olivat sisäsiittosuuden jälkeläisiä isä

• suden sukulainen

Älä ihmeessä osta
      "Häntä arveluttavat eniten rodut, jotka on jalostettu "syntymästään asti lääkärin apua tarvitseviksi". Esimerkkinä hän mainitsee cavalierkingcharlesinspanielin. Sillä esiintyy tuskallista syringomyelia-sairautta, jossa aivot kasvavat kallokoppaa isommaksi."

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Eläinfysiologi tuomitsee koirien pidon viihdykkeenä/1135266852582

• onnellinenomistaja

Ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity mutta minulla tässä vieressäni on kohta 15 vuotias cavalierpapparainen, joka on ollut elämäni suurin ilo. Olen itse aika nuori, joten lähes koko elämäni se on vierelläni ollut ja en pysty edes ajattelemaan mitä tekisin ilman häntä :) aivan ihana ihmisrakas ja lempeä rotu, suosittelen ehdottomasti ! Paljon on tosiaan ollut kirjoituksia cavaliereillä olevista vaivoista, joten tutki tarkkaan miltä kasvattajalta hankitte. Oma koirani on ollut oikeastaan koko ikänsä terve ja edes mitään perinnöllisiä sairauksia ei ole löytynyt.

Onnea teille koiran hankintaan ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      5257
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1815
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      354
      1793
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      115
      1029
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      897
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      51
      747
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      65
      735
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      54
      698
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      35
      668
    Aihe