Apua tarvitaan! 15 bernhardilaisen pentua etsii sijaisemoa!!! Oma emo huonossakunnossa, eikä maitoa tule riittävästi! Pennut Ruokolahdella, sanaa nopeasti kiertämään!! Yhteydenotot: Marika 040-562621611
Vastaukset 5
- ystävällisesti
miten pennut ja emo nyt voivat? Mikä on aiheuttanut emon huonon kunnon? Oletko ajatellut kalsiumshokkia tai muistanut lisääntyneen sinkin tarpeen emolla, jolla on noin suuri pentue...
- nadi_
Soita heti ainakin eläinlääkärille ja kysy apua!
Pahimmassa tapauksessa pennuille pitää antaa ns. "keinomaitoa" joka on siis maitoa mutta ei tule oamalta emolta.
- myy.
Laitan sanaa kiertämään!!!
- Hii-o-hoi
Ne pennut ole kohta jo luovutusiässä, että tuskinpa enää tarvivat keinoemoa, eläinlääkäriä tai mitään muutakaan :) Aloitusviestin päiväys kun on jo 10.7...
- helika
Meillä voisi olla sijaisemo pennuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971033- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608