Hei, olen ajanut vuonna 2004 B-kortin. Haluaisin hankkia mahd.halvalla moottoripyöräkortin (ilmeisesti siis tuon A-kortin) pk-seudulla.
Mitä firmoja suosittelette? Enkai tarvitse mitään uusia lääkäritodistuksia tms kun noin vähän aikaa B-kortin ajamisesta kuitenkin? Millainen toi ajoprosessi muuten on, montako pakollista ajokertaa/paljonko teoriaa ennen inssiä?
Halvin mp-kortti (B-pohjalla)?
Jamus.
1
333
Vastaukset
- bikerboy___
6 teoriatuntia ja kirjalliset sen jälkeen. Sitten 12 ajotuntia ja ajokoe ja inssi. Teoriat on aika turhaa, kokeesta pääsee varmasti läpi, jos käyttää tervetta järkee. Ite maksoin tampereen suunnalla 490e vir. omaismaksut. Yleisesti hinnat jotain 700-> ainakin siellä pk- seudulla. En mä ainakaan tarvinnu mitään lääk. todistuksia, 7 vuotta oli b- kortin suorituksesta, riippuu poliisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907