KRP:N TUTKINTA TÄYSIN HAKOTEILLÄ

ULKOMAANYRITTÄJÄ

-----------------------------------------------------------------------------
Sijoitusklubi Wincapitan jäsenistön muodostaman puolustusrintaman asiamiehenä toimiva OTL. varatuomari, ekonomi Ilkka Pitkänen paljastaa Keskusrikospoliisin olevan WinCapita-jutun esitutkinnassa harhateillä.

Viimeisimmät tiedot WinCapita sijoitusklubin esitutkinnasta alkavat näyttää todeksi sen pelätyn tosiasian, että tutkinta ei tule ainakaan jäsenistöön kohdistettuna tuomaan esille mitään sellaista, jota normaalin ajatuksenkulun mukaisesti voitaisiin pitää rangaistavana tekona, toteaa Pitkänen.
---------------------------------------------------

ONKO KRP:N TUTKINTA TÄYSIN ALA-ARVOISTA LUMETUTKINTAA, JONKA TARKOITUS ON ROSVOTA HANNUN KEHITTÄMÄ MILJARDIEN ARVOINEN OHJELMISTOKOKONAISUUS JA N. 12 000 JÄSENEN OMAISUUS
PAIKKAAMAAN KURALLEEN AJETTUA SUOMEN TALOUTTA?????????????????????

EI TULE ONNISTUMAAN!!!!!!!!!!!!

EU:ssa on jo käynnissä prosessi, joka tuo EU:n tietoisuuteen koko asian.

Onko kyseessä kautta aikain törkeiin viranomaisrikosvyyhti, joka ajaa innovatiiviset ja yrittäjähenkiset
suomalaiset ulkomaille. Tästä seuraa valtavat verotulojen menetykset.

Valitettavasti viranomaiset eivät joudu Suomessa vastuuseen, tekivätpä he mitä tahansa.

Kiinassa teloitettiin muutama viranomaisrikollinen ja toivottavasti Suomessa otteet tiukentuvat tämän suhteen.

KUOLEMANRANGAISTUS TAKAISIN????????

PS. Yritys on jo perustettu ulkomaille ja toimintaa herätellään siellä pikkuhiljaa.
Suomesta ajan alas koko yritystoimintani ja irtisanon kaikki työntekijät porrastetusti pikkuhiljaa.

En rupea tukemaan veroillani mahdollista törkeää viranomaisrikollisuutta, vaan maksan verot sinne, missä ne kohdistuu paremmin sinne, minne niiden pitää kohdistua.

15

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahasta näyttää

      sinulla olevan, että kyllä kannattaa nostaa kytkintä.

      • maastapako

        Kytkintä kehotta nostamaan viranomaisrikollinen, jonka toimia arvostellaan.
        Kytkintä viranomaisrikolliset kehottavat nostamaan siinä toivossa, että heidän laittomuuksiensa tutkimista vaativia olisi loppuvaiheessa mahdollisimman vähän - josko lainkaan.

        Joillakin jäsenistä on edessään maastapako (viranomaisten vaino ja laittomuuden rajat ylittävät toimet ovat joissakin tapauksissa aivan hillittömiä). Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman moni jää maahamme peräämän oikeutta.

        Tilanteen täytyy olla jäsenistön lisäksi rehellisille ja oikeudenmukaisille virkamiehille ja –naisille sietämättömän piinaava. Samoin kansalaisille, jotka ovat joutuneet menettämään luottamuksensa viranomaistoimintaan.


      • tutulla linjallaan
        maastapako kirjoitti:

        Kytkintä kehotta nostamaan viranomaisrikollinen, jonka toimia arvostellaan.
        Kytkintä viranomaisrikolliset kehottavat nostamaan siinä toivossa, että heidän laittomuuksiensa tutkimista vaativia olisi loppuvaiheessa mahdollisimman vähän - josko lainkaan.

        Joillakin jäsenistä on edessään maastapako (viranomaisten vaino ja laittomuuden rajat ylittävät toimet ovat joissakin tapauksissa aivan hillittömiä). Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman moni jää maahamme peräämän oikeutta.

        Tilanteen täytyy olla jäsenistön lisäksi rehellisille ja oikeudenmukaisille virkamiehille ja –naisille sietämättömän piinaava. Samoin kansalaisille, jotka ovat joutuneet menettämään luottamuksensa viranomaistoimintaan.

        Silmitön valehtelija tuo tuossa yllä.


      • jespers
        maastapako kirjoitti:

        Kytkintä kehotta nostamaan viranomaisrikollinen, jonka toimia arvostellaan.
        Kytkintä viranomaisrikolliset kehottavat nostamaan siinä toivossa, että heidän laittomuuksiensa tutkimista vaativia olisi loppuvaiheessa mahdollisimman vähän - josko lainkaan.

        Joillakin jäsenistä on edessään maastapako (viranomaisten vaino ja laittomuuden rajat ylittävät toimet ovat joissakin tapauksissa aivan hillittömiä). Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman moni jää maahamme peräämän oikeutta.

        Tilanteen täytyy olla jäsenistön lisäksi rehellisille ja oikeudenmukaisille virkamiehille ja –naisille sietämättömän piinaava. Samoin kansalaisille, jotka ovat joutuneet menettämään luottamuksensa viranomaistoimintaan.

        ""Joillakin jäsenistä on edessään maastapako (viranomaisten vaino ja laittomuuden rajat ylittävät toimet ovat joissakin tapauksissa aivan hillittömiä). Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman moni jää maahamme peräämän oikeutta.
        ""

        Enemmän on ollut näitä tapauksia, joille on tullut ikävä takaisin paskamaahan, kun capitan "ansiosidonnainen" on evätty ja on pudonnut sikaläisen sosiaaliturvan varaan. Hannun kyllä otti nöttösessä mökkiurakan ja yritti elättää itsensä ulkomailla ja joulupukki heitettiin Helsingin koneeseen Suomen sosiaaliturvan kontolle, mutta muut ovat tulleet itse - haluttiin tai ei.

        Yksi yrittäjä henkinen jopa pääsi telkkariin kertomaan, miten paska maa suomi on ja ei voi yrittä kun ei ooo rahua. Ensin pitää olla rahua, että saa rahua ja paska maa ei anna rahua yrittäjähenkiselle vesalleen. Siitä huolimatta sohjolandia oli parempi vaihtoehto perheelliselle, kuin yrittäjän arkinen aherrus vaimon kotimaisemissa, jossa on leppeät tuulet ja sohjoa ei koskaan.

        Jokin ei täsmää ja en osaa sanoa muuta kuin können sie meine kartoffelsäcken nehmen, bitte!


    • taas parkuu?

      "ONKO KRP:N TUTKINTA TÄYSIN ALA-ARVOISTA..."
      "Onko kyseessä kautta aikain törkeiin viranomaisrikosvyyhti,"

      Mikä siinä muuten on, että sinä esität väitteesi aina kysymysten muodossa? Et näytä uskaltavan kirjoittaa mitään, jonka takana seisosit. Valehteleva pelkurisponssi.

      "EU:ssa on jo käynnissä prosessi, joka tuo EU:n tietoisuuteen koko asian."

      Eikä ole. Missä on se Der Spiegelin artikkeli, jota lupasitte? Yhtä tyhjää on kirjoituksenne.

      "Suomesta ajan alas koko yritystoimintani ja irtisanon kaikki työntekijät porrastetusti pikkuhiljaa"

      Ja paskat. Sinä jatkat täällä tyhjää nilittämistäsi.

      "joka ajaa innovatiiviset ja yrittäjähenkiset suomalaiset ulkomaille. "

      Näihin eivät winkkarilaiset lukeudu.

      • Colunbo

        Vankeja on n. 3000 eli vajaa promille kansalaisista.
        Yseampi rikollinen kuluttaa housujen persettä useamman kerran..

        Siis suomessa 50000 rikollista ja nämä arvostelevat koko ajan poliiseja ja oikeuslaitosta.
        99 % kansasta on rehellistä !

        Ei anneta rikollisten vinkumisen haitata elämää, rosvot sumppuun !


    • "joka ajaa innovatiiviset ja yrittäjähenkiset suomalaiset ulkomaille"
      Mitä yrittäjähenkisyyttä siinä on kun sijoittaa 3000 ja odottaa näyttöpäätteen vieressä kun rahan monistuvan?

    • tuli seuraamukset

      ainakin 3500-henkilöltä vietiin rahat nuanvaan ja jaettiin keskenään ja nyt ollaan niin uhria, kuin olla voi nämä tienarit, kyllä pitää olla lyhyt muisti.

      • jaa mää kuun luuliin

        ettää ne omiansaa puolustaa, eihän siin sitten mittään, eiköhän tässä lakii ja oikeus käy totteenn siit.


    • 15+7

      Paljonko huijasit? Missä rahat on nyt? Oletko koskaan maksanut Suomeen veroja?
      Jos viranomaisrikollisille tarvitaan kuolemanrangaistus, niin mitä Capita-huijareille?

    • arvostelluu

      mikset antanut aikoinasi näitä saatuja jakorahojas poikkee olisit pääsyt vähhemmäällä ja joos vieläkkii luovuut niis niin parantaa see tilaneettaas.

    • AdaFlink

      ... paljastaa myös sen, jotta paljonko se sai selvää riihikuivaa siitä bensarahakolehdista mikä pistettiin hänen hyväkseen rienauksella pystyyn?

      Ja mitaan ette voi...

    • heikot eväät

      koko v/c- kioskin toiminnassa on kuulemma liian mitätömiä kärkimiehiä ei pysy parhaala tahdollakaan tutkimaan, että vetävät vähän henkeä tässä välillä, katotaan tuonempana.

      • pernettoaaaa

        mutta mitäs heistä kirjaaaa ???


      • tällisiä
        pernettoaaaa kirjoitti:

        mutta mitäs heistä kirjaaaa ???

        kijoitoksia ymmälltää olllelskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe