ROGER MILLA!

Nette 15v.

Hei, mä oon 15v. typy ja tykkään kattoo futista kun siellä on hyvännäkösiä kundeja. Se Cristiano Ronaldo on tosi ihqu!!!
Mut en mä siitä Ronaldosta tällä kertaa kun mä haluisin kysyy teiltä yhtä jutskaa kun te ootte tosi asiantuntijoita.
Siis semmonen asia että mun faija katsoo matseja telkkarista ja aina se samalla juo olutta ja joskus vähän väkevämpääkin ja sitten se alkaa kertoon ihan ihme juttuja. Niiku yks Roger Milla, niin faija sanoi sen jätkän nimen ja se oli kuulemma Kamerunista.
Että aina kun se Milla teki maalin, niin se meni kulmalipun luo ja veti housut nilkkoihinsa ja alkoi panemaan sitä kulmalippua! Niin faija kertoi!
Oliko se homo se Roger Milla?
Ja miten tuomarit antoi sen tehdä sellasta? Ei kai nykyään enää saa nussia kulmalippua, vaikka mun mielestä olis tosi jännää jos Cristiano Ronaldo tekis niin.
Mutta ihan ihme tyyppi se Roger Milla! Oliko se homo?

7

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

on, arvaa mikä..

• Nette 15v.

Ei se ainakaan Roger Milla oo! Yks ihan OK-ukko se on, mun kavereiden faijat on monet tosi vittumaisia, mutta ei mun faija.
        Mutta se Roger Milla, sitä mä kysyin.

• MM-historiaa

Jos olisit 20 vuotta sitten katellu telkusta futiksen MM-kisoja, et ainakaan siitä Roger Millasta sanois, että se on ihqu. Ruma kun piru! Ja tyhmä se oli: hinkkas munaansa kulmalipun tolppaa vasten ja ruiskutti siihen pelikentälle mällit, vaikka ihan varmasti siellä kotona Kamerunissa olis ollu vaikka kuin paljon ämmiä, jotka olis antanu sille pillua. Siis kun ne ämmät itsekin oli rumia kun pirut.
      Mutta oliko se jätkä homo, tohon en osaa antaa vastausta.

• Suomi voittoon

... että olis jätkä karannu jostain eläintarhasta tai esihistoriallisesta museosta?
        Niin mä ainakin sen muistan.

• arnoldo

Niin se meni se homma, että kyseinen Roger Milla veti housunsa nilkkoihin ja alkoi nussimaan kulmalipun tolppaa, siis ei itse lippua.
      Kun jätkä sai orkun, niin mällit lensivät nurmikolle, eivä lippuun, joka näin säilyi puhtaana ja koskemattomana.
      Ei kai tommosta kukaan täyspäinen mies tee, varmasti se oli homo!

• muistoja pohjolasta

Meinaan että sen jälkeen kun se oli saanu orkun, niin sitten se pyyhki munansa siihen kulmalippuun?
        Jotenkin häiriintynyt yksilö, eikös se laitettu jonnekin pakkohoitoon kisojen jälkeen?

• tosiasioita kehiin
        muistoja pohjolasta kirjoitti:

Meinaan että sen jälkeen kun se oli saanu orkun, niin sitten se pyyhki munansa siihen kulmalippuun?
        Jotenkin häiriintynyt yksilö, eikös se laitettu jonnekin pakkohoitoon kisojen jälkeen?

Ja ruma! Ja vähän niinku hei-hei päästään.
        Eikä se mikään oikee futaaja ollu, hyvä jos jaksoi 15 minsaa kentällä hillua. Sen kaverit teki maalit ja tää vaan nussi kulmalipun tolppaa. Tosi neropatti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe