ROGER MILLA!

Nette 15v.

Hei, mä oon 15v. typy ja tykkään kattoo futista kun siellä on hyvännäkösiä kundeja. Se Cristiano Ronaldo on tosi ihqu!!!
Mut en mä siitä Ronaldosta tällä kertaa kun mä haluisin kysyy teiltä yhtä jutskaa kun te ootte tosi asiantuntijoita.
Siis semmonen asia että mun faija katsoo matseja telkkarista ja aina se samalla juo olutta ja joskus vähän väkevämpääkin ja sitten se alkaa kertoon ihan ihme juttuja. Niiku yks Roger Milla, niin faija sanoi sen jätkän nimen ja se oli kuulemma Kamerunista.
Että aina kun se Milla teki maalin, niin se meni kulmalipun luo ja veti housut nilkkoihinsa ja alkoi panemaan sitä kulmalippua! Niin faija kertoi!
Oliko se homo se Roger Milla?
Ja miten tuomarit antoi sen tehdä sellasta? Ei kai nykyään enää saa nussia kulmalippua, vaikka mun mielestä olis tosi jännää jos Cristiano Ronaldo tekis niin.
Mutta ihan ihme tyyppi se Roger Milla! Oliko se homo?

7

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

on, arvaa mikä..

• Nette 15v.

Ei se ainakaan Roger Milla oo! Yks ihan OK-ukko se on, mun kavereiden faijat on monet tosi vittumaisia, mutta ei mun faija.
        Mutta se Roger Milla, sitä mä kysyin.

• MM-historiaa

Jos olisit 20 vuotta sitten katellu telkusta futiksen MM-kisoja, et ainakaan siitä Roger Millasta sanois, että se on ihqu. Ruma kun piru! Ja tyhmä se oli: hinkkas munaansa kulmalipun tolppaa vasten ja ruiskutti siihen pelikentälle mällit, vaikka ihan varmasti siellä kotona Kamerunissa olis ollu vaikka kuin paljon ämmiä, jotka olis antanu sille pillua. Siis kun ne ämmät itsekin oli rumia kun pirut.
      Mutta oliko se jätkä homo, tohon en osaa antaa vastausta.

• Suomi voittoon

... että olis jätkä karannu jostain eläintarhasta tai esihistoriallisesta museosta?
        Niin mä ainakin sen muistan.

• arnoldo

Niin se meni se homma, että kyseinen Roger Milla veti housunsa nilkkoihin ja alkoi nussimaan kulmalipun tolppaa, siis ei itse lippua.
      Kun jätkä sai orkun, niin mällit lensivät nurmikolle, eivä lippuun, joka näin säilyi puhtaana ja koskemattomana.
      Ei kai tommosta kukaan täyspäinen mies tee, varmasti se oli homo!

• muistoja pohjolasta

Meinaan että sen jälkeen kun se oli saanu orkun, niin sitten se pyyhki munansa siihen kulmalippuun?
        Jotenkin häiriintynyt yksilö, eikös se laitettu jonnekin pakkohoitoon kisojen jälkeen?

• tosiasioita kehiin
        muistoja pohjolasta kirjoitti:

Meinaan että sen jälkeen kun se oli saanu orkun, niin sitten se pyyhki munansa siihen kulmalippuun?
        Jotenkin häiriintynyt yksilö, eikös se laitettu jonnekin pakkohoitoon kisojen jälkeen?

Ja ruma! Ja vähän niinku hei-hei päästään.
        Eikä se mikään oikee futaaja ollu, hyvä jos jaksoi 15 minsaa kentällä hillua. Sen kaverit teki maalit ja tää vaan nussi kulmalipun tolppaa. Tosi neropatti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      133
      7310
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2670
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      272
      1319
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1069
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      171
      1010
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      73
      961
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      950
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      794
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      773
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      761
    Aihe