Olen muuttamassa vaimoni kotikonnuille Metro-Manilaan loppuvuodesta. Me suomalaiset kun ollaan maailman mukavinta kansaa, niin olisi kiva löytää suomalasta juttuseuraa jatkossakin.
Jos asut Manilan liepeillä niin ilmotteleppa itsestäsi.
Suomalaisia Manilassa
5
572
Vastaukset
- aatsi
Moi joko olet kotiutunut Metro-Manilaan?
Itse olen suunnitellut sinne muuttoa Bkk:sta ja olisi mukava jutella suome siella joten ilmoittele jos tama viesti tavoittaa sinut, - klapsakka
Moi Juustokupu! Olen 60v stadin kundi ja asun nyt Davao cityssä. Täällä on siitä mukavaa ettei oo taifuuneja. Suomalaisia en tiedä täällä olevan ja ois mukava joskus suomeksi pamista. Kohta 3 kk täällä on mennyt eikä mulla oo valittamista . Jos haluat pitää yht. niin ilmoita
- Kohta siellä
Heinäkuusta eteenpäin asun myös Manilassa. Onko Suomalaisia ilmestlynyt paikalle lisää?
- mikämies
ite olen kovasti halukas muuttamamaan manilaan
onko sieltä vaikea löytää asuntoa- Kepa556
Rahalla saa, ilman ei. Paremmat asunnot maksaa aika paljon ainakin Makatissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142