windows live messengerissä ei toimi webcam

Ostin uuden kannettavan Compaq 615 ja asensin siihen windows live messengerin.
Ongelmana on, että en saa laitettua webcamia päälle. Minulla ei näy kutsujakaan joita lähetetään minulle ja toiselle osapuolelle näkyy vain, että en muka hyväksy kutsua. Muuten cami toimii, jos avaan sen. Osaisiko joku auttaa ongelmassani? :/

7

1510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuksu^^

Kutsuasiassa en osaa auttaa, mutta eti mesestä semmonen kohta kun "työkalut" ja siitä "Äänen ja videon määrittäminen"

Seuraavaksi painat "Seuraava" ja sitten vedät palkin alas ja valitset webbikameran, jonka haluat oletus kameraksi. Kun olet valinnut kameran, kuvan pitäisi ilmestyä ilmestyä pieneen laatikkoon.

Sitten painat vaan "Valmis" ja se on siinä.

Eihän se niin vaikeeta ollut : D

• -

Minulla on juuri sama ongelma..

• juyhgtrf

• Teppogga
        juyhgtrf kirjoitti:

Teillä on varmaan uusin versio mesestä? Siitä on poistettu se että voi pistää webin. Ainoastaan videopuheluita voi soitella. Poistakaa uusin versio ja asentakaa sitten vanhempi versio.

1. Mene ohjauspaneeliin ja poista sielä kaikki, joissa lukee Windows Live
        2. Lataa ja aja tämä http://www.msn-tools.net/wlm-msn-uninstaller/
        3. Lataa vanhempi versio tästä: http://www.megaupload.com/?d=SO17A4MF

onks toi viiirus

• Jotapwm
        Teppogga kirjoitti:

onks toi viiirus

Ei ole. Tuo paketti on ladattu microsoftilta joskus mutta ei ole enää saatavilla microsoftin kautta, koska microsoft tarjoaa uusimpaa versiota vaan. Eli sitä missä ei voi webbiä laittaa...

• Jotapwm kirjoitti:

Ei ole. Tuo paketti on ladattu microsoftilta joskus mutta ei ole enää saatavilla microsoftin kautta, koska microsoft tarjoaa uusimpaa versiota vaan. Eli sitä missä ei voi webbiä laittaa...

joo... latailin itekki ton vanhemman äsken... ja juu tuli pelkkä webcam vaihtoehto... mutt ei anna valita sitä :D

• JOKUUUHH

mul 2011 mese eikä toimi webbi kamera,kaverilla toimii...... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe