Moi! Meidän Leijonalupalle on tullut iso musta rupi päähän, josta siis lähtenyt kaikki karvat, vähän nyt verta siinä. Muuten ollut täysin kuiva ja kova. Vietiin se ulos pari viikkoa sitten, ja näytti eka itikan/mäkäräisen puremalta, mutta kasvaa koko ajan. Voiko olla siitä?? Eläinlääkäri käski laittaa kortisoonia tai bepanteenia siihen. Muuttanut vain pahemmaksi. Sitten itse olen desifionut sitä. Muuten kani terveen oloinen, syö ja juo hyvin, ja liikkuu. Antaa koskea "mustaan aukkoon"
Onko kellään ollut samaa?? Paraneeko??
Eläinlääkäri sanoi ettei kaneja kannata leikata, riski että kuolee leikkaukseen. Eli piikki jos tulee paha...
Musta jätti RUPI
3
311
Vastaukset
- tania78
Onko alue rupi vai kuollutta ihoa, joka tulisi poistaa ?
Kannattaa sitten vaihtaa eläinlääkäriä jos "ainoa vaihtoehto" on piikki !!!
Tiedusteleppa toiseltä lääkäriltä tilannetta. Asian tunteva lääkäri leikka/ rapsuttaa haavan varmasti !!!
Onhan kait sama jos koitetaan auttaa kuin jos eläin kärsii ja sitten laitetaan piikki ????
- Ja koko ajan kaneja nukutetaan kastraatioon... Normaali käytäntö ! ( IHME LÄÄKÄRI !)
NYT TOIMI ÄKKIÄ ! Soita toiselle ja tilaa aika ! - Rupi ekspertti
Revi se vaan irti.saat ruven muistoksi kanistasi kunse kuolee ja se maistuisikin varmaan hyvältä,.......REVI RUPI!!!!!!!!????
- gljöfklgjtgjik
Nyt on musta rupi irronnut ja alkanut paranemaan. Eli kuukauden oli pahan näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145