Mulla on Opel Astra farkku -05.
Pikkuveli peruutti ja törmäs metalliseen porttiin. Kuskinpuoleiseen oveen tuli alahelmaan 30cm naarmu n.1cm leveä. Ovenkahva lähti kokonaan irti.
Sähköosia törmäys ei vahingoittanut, ovet aukeavat kaukosäätimellä.
Mitä kannattais tehdä? Auto suosiolla vakuutusyhtiön arvioitavaksi ja korjaukseen vai auto korjaamolle ja itsekustannus?
Auto tarttis siis maalauksen oveen (helmaan?) ja kokonaan uuden kahvan.
Mitä kannattais tehdä, törmäysvahinko
3
407
Vastaukset
- vak.yhtiölle
Se tarkistuttaa ja arvioi vahingot. Sen jälkeen voit pyytää bonuslaskelman. Näiden perusteella selviää kannattaako ottaa kaskosta tai maksaa itse.
- Sisko ja sen veli
Kiitos vastauksesta.
Onneksi on täyskasko, omavastuu törmäyksessä 300e.
Harmittaa vain pirusti, kun viikko vielä lomaa ja sekin menee autoasioissa :(
Bonuksetkin mahdollisesti laskee ja vakuutuslaskut nousee.
Onneks tässä tuttavapiirissä on autokorjaajaa ja maalaria, et jollain keinolla auto saadaan kuntoon. Onneks ei sen suurempaa vahinkoa sattunu, että haittais ajamista.
Kauanko mahdollisesti menis aikaa korjaamolla?
Ois pakko päästä töihin ja sinne ei pääse kuin omalla autolla :/ - Sisko ja sen veli
Sisko ja sen veli kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Onneksi on täyskasko, omavastuu törmäyksessä 300e.
Harmittaa vain pirusti, kun viikko vielä lomaa ja sekin menee autoasioissa :(
Bonuksetkin mahdollisesti laskee ja vakuutuslaskut nousee.
Onneks tässä tuttavapiirissä on autokorjaajaa ja maalaria, et jollain keinolla auto saadaan kuntoon. Onneks ei sen suurempaa vahinkoa sattunu, että haittais ajamista.
Kauanko mahdollisesti menis aikaa korjaamolla?
Ois pakko päästä töihin ja sinne ei pääse kuin omalla autolla :/Soitin aamulla vakuutusyhtiöön.
Sieltä käsivät käydä näyttämässä autoa korjaamolla.
No, meninkin. Sain heti uuden kahvan oveen, tosin väärän värisen mutta maalataan sitten elokuussa, kun hoidetaan ovikin kuntoon :)
En maksanu kahvasta vielä mitään, oli puoltuttu korjaamon omistaja.
Katsotaan sitten elokuussa, että millä hinnalla laittavat oven kuntoon, että meneekö vakuutukseen vaiko maksetaanko itse.
JOS oven korjaus jää maksamaan alle 550euron niin sitten maksetaan itse. Jos yli niin sit vakuutukseen.
Että tälleen. Mut kiva oli saada oveen edes kahva, on pikkasen helpompi päästä kuskin paikalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818