Olet kuin vesi astiassa
valmiina kiehumaan
rintojesi kaaret hyväilyjeni vankeja
kämmenissäni.
Syntyvä tulinen sykli
laava purkaukset
verinaarmuina selässäni.
Tässä ja nyt
hetkissä ohikiitävissä
toiveissa vain aika
joka loppuaan ei löytäisi milloinkaan.
Jalat ja levoton mieli kuljettaa
maailman ääriin
sen pauhuihin koskettaviin
ajatusta kaipaavaa
sydämessä vain ikävää ...
Tuuli purjeita pullistaa
ranta kätkeytyy odotukseen
silmissä kauneuden muistoja
niin yksi taulu on ylitse muiden ;
R-A-K-A-S
varjo ajatuksissani
tuo tunne ...
Rakas
4
310
Vastaukset
Oli syvää tunnetta,kaihoa ikävää.. Kaikea sitä ,ero rakkaasta synnyttää..Kaikea kaunista jää mielen sopukoihin.. Onko varjoa vaan..Olen huomannut,mitä enemmmän rakastaa,sitä enmmän se tuottaa tuskaa..
Ehkä olisikin hyväksi,ajautua tuulen mukana, kauas pois..Haaveilla rakastetusta,rakastamisesta..muistella ihania hetkiä..Oikein hyvä runo..On hienoa,että jaksat, näin kuumallakin säällä. kirjoittaa jotain kaunista..
Kiitos sinulle..Jatka edelleenkin..Osaat todella hyvin.. Minä olen jo nääntynyt ,tähän helteeseen..
Kyll, vilvoittava sade, olisi tervetullutta.. Jaksamista ja iloista mieltä..toivottelee Irkku..Kiitos!- runo64-1
... ainahan sitä nyt kirjottaa jaksaa
mutta viitsiikö sitä kaikkea tänne laittaa
kun näyttää että palautteetkin pitäisi itse kirjottaa
kuten tapana täällä olevan näyttää ...
no aika tuo mennyt koskaan ei palaa
vaan yhä harvemmin saa tänne kirjottamaan ...
talvella kaivataan helteisiä hetkiä
kirotaan kylmää
mutta onhan se raskasta
töissäkin mutta kohta on syys
tihenevä yön hämäryys
viileää ...
kiitos rakas ystäväin vierailustasi
symppiksille kaikkea hyvää päivään
kaunista tunnelmaa
toivon ...
Huudat.
Minkäs sille teen.
Kaipuulleni.
Tuohon sysimustaan yöhön.
Jolloin saan peitoosi kääriytyä.
Olla piilossa.
Rakastaa.
Kuin maailmanlopun tuskaa.
Aamuuni herään.
Runoja kerään mukaani pä'ivään.
KIITOS runo64,,,pidin runostasi- runo64-1
... on sydämen tuskaa
kun sysimusta yö sinut siihen käärii
ja jättää sinne yksin
kaipauksien keskelle
murehtimaan sitä
koska tulet ja olet ...
kiitokset palautteestasi
hyvät matkatoivotukset viikonloppuun
sinulle lähetän
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683