Olet kuin vesi astiassa
valmiina kiehumaan
rintojesi kaaret hyväilyjeni vankeja
kämmenissäni.
Syntyvä tulinen sykli
laava purkaukset
verinaarmuina selässäni.
Tässä ja nyt
hetkissä ohikiitävissä
toiveissa vain aika
joka loppuaan ei löytäisi milloinkaan.
Jalat ja levoton mieli kuljettaa
maailman ääriin
sen pauhuihin koskettaviin
ajatusta kaipaavaa
sydämessä vain ikävää ...
Tuuli purjeita pullistaa
ranta kätkeytyy odotukseen
silmissä kauneuden muistoja
niin yksi taulu on ylitse muiden ;
R-A-K-A-S
varjo ajatuksissani
tuo tunne ...
Rakas
4
310
Vastaukset
Oli syvää tunnetta,kaihoa ikävää.. Kaikea sitä ,ero rakkaasta synnyttää..Kaikea kaunista jää mielen sopukoihin.. Onko varjoa vaan..Olen huomannut,mitä enemmmän rakastaa,sitä enmmän se tuottaa tuskaa..
Ehkä olisikin hyväksi,ajautua tuulen mukana, kauas pois..Haaveilla rakastetusta,rakastamisesta..muistella ihania hetkiä..Oikein hyvä runo..On hienoa,että jaksat, näin kuumallakin säällä. kirjoittaa jotain kaunista..
Kiitos sinulle..Jatka edelleenkin..Osaat todella hyvin.. Minä olen jo nääntynyt ,tähän helteeseen..
Kyll, vilvoittava sade, olisi tervetullutta.. Jaksamista ja iloista mieltä..toivottelee Irkku..Kiitos!- runo64-1
... ainahan sitä nyt kirjottaa jaksaa
mutta viitsiikö sitä kaikkea tänne laittaa
kun näyttää että palautteetkin pitäisi itse kirjottaa
kuten tapana täällä olevan näyttää ...
no aika tuo mennyt koskaan ei palaa
vaan yhä harvemmin saa tänne kirjottamaan ...
talvella kaivataan helteisiä hetkiä
kirotaan kylmää
mutta onhan se raskasta
töissäkin mutta kohta on syys
tihenevä yön hämäryys
viileää ...
kiitos rakas ystäväin vierailustasi
symppiksille kaikkea hyvää päivään
kaunista tunnelmaa
toivon ...
Huudat.
Minkäs sille teen.
Kaipuulleni.
Tuohon sysimustaan yöhön.
Jolloin saan peitoosi kääriytyä.
Olla piilossa.
Rakastaa.
Kuin maailmanlopun tuskaa.
Aamuuni herään.
Runoja kerään mukaani pä'ivään.
KIITOS runo64,,,pidin runostasi- runo64-1
... on sydämen tuskaa
kun sysimusta yö sinut siihen käärii
ja jättää sinne yksin
kaipauksien keskelle
murehtimaan sitä
koska tulet ja olet ...
kiitokset palautteestasi
hyvät matkatoivotukset viikonloppuun
sinulle lähetän
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406