Niin olisin kysellyt millainen auto on kun ostin sellaisen 200tkm ajetun 97vm 1,6 16v toiseksi autoksi. Minusta oli hinta kohdallaan 1400e liikkeessä ja täysin ruosteeton ja kahdet uudet renkaat ja huotokirjakin löytyy. No haluaisin kuulla millaisia kokemuksia on samanlaisista Vectroista?
Ja miten se jakopäähihnan vaihto todella menee? Tämähän ei ole mikään premium merkki joten turha ruveta haukkumaan ostostani, kosko tämä on meille vain edullinen kakkosauto(ykkösauto on TOYOTA Avensis) ja toivottavasti hyvä käyttöauto! Kiitän etukäteen asiallisista vastauksista!
OPEL VECTRA 96-99
3
988
Vastaukset
- bvectra
Kyseinen yksilö kuulostaa varsin asialliselta( hinta/kilometrit) ruoste tarttuu kyseisissä vectroissa lähinna takakaariin.. ajo-ominaisuuksiltaan varsin mainio peli. Itselläni oli samanlainen tosin 2.0 koneella. Tyypillisiä vikoja b-mallin vectroissa: ruoste takakaarissa, pakosarjantiiviste vuotaa(säksättää kylmänä),syyläri vuotaa, etuojousi/jouset katkeavat, takapään puslat kolisevat töyssyissä, no siinähän niitä oli jo. Itse kerkesin kokemaan muunmuassa nuo kaikki, mutta kaikesta huolimatta ajettavuudeltaan paras auto jonka olen omistanut vrt. japanilaiset!
- vectaristi
Hihna on nyt itse asennettu.Kiitos "vihjeistä".
Tuossa ohjeet hihnan asennukseen.
En tiedä avautuuko tuo PDF_tiedosto.
C:\EERO\OPEL VECTRA\LATURIN HIHNA PYÖRÄSTÖSSÄ.pdf- Zebbo
Kiitos vectrasti eerolle hyvästä ohjeesta, auttoi paljon kun omaan pirssiin saman remontin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418