Niin olisin kysellyt millainen auto on kun ostin sellaisen 200tkm ajetun 97vm 1,6 16v toiseksi autoksi. Minusta oli hinta kohdallaan 1400e liikkeessä ja täysin ruosteeton ja kahdet uudet renkaat ja huotokirjakin löytyy. No haluaisin kuulla millaisia kokemuksia on samanlaisista Vectroista?
Ja miten se jakopäähihnan vaihto todella menee? Tämähän ei ole mikään premium merkki joten turha ruveta haukkumaan ostostani, kosko tämä on meille vain edullinen kakkosauto(ykkösauto on TOYOTA Avensis) ja toivottavasti hyvä käyttöauto! Kiitän etukäteen asiallisista vastauksista!
OPEL VECTRA 96-99
3
991
Vastaukset
- bvectra
Kyseinen yksilö kuulostaa varsin asialliselta( hinta/kilometrit) ruoste tarttuu kyseisissä vectroissa lähinna takakaariin.. ajo-ominaisuuksiltaan varsin mainio peli. Itselläni oli samanlainen tosin 2.0 koneella. Tyypillisiä vikoja b-mallin vectroissa: ruoste takakaarissa, pakosarjantiiviste vuotaa(säksättää kylmänä),syyläri vuotaa, etuojousi/jouset katkeavat, takapään puslat kolisevat töyssyissä, no siinähän niitä oli jo. Itse kerkesin kokemaan muunmuassa nuo kaikki, mutta kaikesta huolimatta ajettavuudeltaan paras auto jonka olen omistanut vrt. japanilaiset!
- vectaristi
Hihna on nyt itse asennettu.Kiitos "vihjeistä".
Tuossa ohjeet hihnan asennukseen.
En tiedä avautuuko tuo PDF_tiedosto.
C:\EERO\OPEL VECTRA\LATURIN HIHNA PYÖRÄSTÖSSÄ.pdf- Zebbo
Kiitos vectrasti eerolle hyvästä ohjeesta, auttoi paljon kun omaan pirssiin saman remontin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851