Kutittaa,apuva

Raavittu iho veresli

Hei,
Mulla olisi tälläinen pikkukysymys teille jotka olette olleet lähiaikoina hotelli Griego Marissa. Elikä tultiin justiinsa Costa Del Solista ja hotelli Griego Marista kotiin. Koko keho on rakkuloilla ja kutisee niin, että taju meinaa lähtiä. Olisiko kyseessä syyhypunkki hotellin pedistä, vai mikä? Siivous oli kyseiseeä hotellissa todella ala-arvoita. Siistijää ei edes joka päivä näkynyt, lakanoita ri vaihdettu ja patjat oli tosi saastaiset eli turhaa en epäile saaneeni syyhypunkkia matkamuistona. Kertokaa onko syyhyä tullut kyseisestä hotellista tai yleensä Espanjan matkan aikana. Kutina on todella kauheaa ja miljoona märkänäppylää iholla. Tarvii mennä arkena heti lekuriin. Tuskin matkavakuutus korvaa lekuria saatika kalliita lääkkeitä???? PS. Valitettiin siivouksesta oppaalle, jota ei olisi voinut vähempää asia kiinnostaa.... Kertokaa kokemuksistanne!!! Kiitokset etukäteen

10

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AH

      Saamattomille vätyksille tekee vain höpöä saada syyhypunkki. Kyllä on nyt maailma kaltoin kohdellut, kun matkaopasta ei kiinnostanut, hotelli oli saastainen ja matkavakuutus ei korvaa satunnaisia paukamia.

      Hohhoijakkaa.

      Otetaan nyt lähtökohdaksi, että kuka vaihtaa lakanat 2 päivän välein kotona? Ei kukaan. Harva vaihtaa edes JOKA VIIKKO saati joka kuukausi. Kuitenkin näillä heittopusseilla loma on yhtä helvettiä kun lakanat vaihdetaan vain kerran viikossa.

      Jos haluaa siistiin hotelliin, suosittelen jotain 5 tähden mestaa Monacossa tai vaihtoehtoisesti Singaporen Hiltonia, siellä vaihdetaan tuhkiksetkin jokaisen kessun jälkeen. Tosin hintataso on PIKKAISEN eri kuin all-inclusive lomahelvetti Griego Marilla. Noh, mutta ollaan pää perseessä ja aivot OFF-asennossa.

      Itse olin Griego Marissa 2009 syksyllä ja hotelli oli mielestäni aivan mainio. Saastainen kuin egyptiläisen bordellin takahuone tietenkin jos verrokkina pidetään yliopistollisen keskussairaalan operointihuonetta. Suurin syy hotellin väitettyyn likaisuuteen ei todellakaan ole henkilökunna V-mäisyys vaan sottaavat sikaturistit ja vanhentunut rakennus. Viime reissulla ei edes neljäsataa siivoojaa olisi voinut korjata örveltävien imperialistibrittisikojen törttöilyjä.

      Jos aikoo valehdella internetissä, kannattaa ainakin taustatiedot katsoa googlesta. Esimerkiksi tartuntatautiliitto kertoo hyvinkin tarkan "taudinkuvauksen" kun syyhypunkit iskevät.

      http://www.tartuntatautiliitto.fi/syyhy.html

      Ottaen huomioon, että Suomessa on maksuton terveydenhoitojärjestelmä, on melko turha itkeä "lääkärikuluista". Sitäpaitsi vähääkään kattavampi työterveys- tai vapaa-ajanvakuutus kattaa "mystiset iho-oireet".

      Näin lonkalta heittäen, väittäisin syyhyävien paukamien olevan jonkinlainen reaktio voimakkaasta UV-säteilystä jota on tänä kesänä piisannut. Puhutaan niinsanotusta aurinkoihottumasta.

      Asiasta lisää;
      http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00204

      • Raavittu iho veresl

        niin koko 3 viikoa, oltiin ja joka päivä ihmeteltiin keskenämme kun ei kukaan siivoa ja vaihdalakanoita. Joka aamu laitettiin oveen se punainen lähetyslappu, että tulis joku. Pari kertaa unohtu laittaa se lappu ja sitten siivooja tuli ja me näytettiin sitä punaista siivouslaåua ja luultiin, että nyt ne meni hakeen lakanoita, mutta ei.

        Kolme viikkoa me puhuttiin keskenämme ja ihmeteltiin, mutta kukaan ei tullut. Kummallista??


      • Anonyymi
        Raavittu iho veresl kirjoitti:

        niin koko 3 viikoa, oltiin ja joka päivä ihmeteltiin keskenämme kun ei kukaan siivoa ja vaihdalakanoita. Joka aamu laitettiin oveen se punainen lähetyslappu, että tulis joku. Pari kertaa unohtu laittaa se lappu ja sitten siivooja tuli ja me näytettiin sitä punaista siivouslaåua ja luultiin, että nyt ne meni hakeen lakanoita, mutta ei.

        Kolme viikkoa me puhuttiin keskenämme ja ihmeteltiin, mutta kukaan ei tullut. Kummallista??

        Keskenänne puhuitte? Kai te nyt pyysitte niitä lakanoita ihan ääneen tai vaikka viestillä? Ne kun saa ihan pyytämällä.


      • Anonyymi
        Raavittu iho veresl kirjoitti:

        niin koko 3 viikoa, oltiin ja joka päivä ihmeteltiin keskenämme kun ei kukaan siivoa ja vaihdalakanoita. Joka aamu laitettiin oveen se punainen lähetyslappu, että tulis joku. Pari kertaa unohtu laittaa se lappu ja sitten siivooja tuli ja me näytettiin sitä punaista siivouslaåua ja luultiin, että nyt ne meni hakeen lakanoita, mutta ei.

        Kolme viikkoa me puhuttiin keskenämme ja ihmeteltiin, mutta kukaan ei tullut. Kummallista??

        ...


    • Likaset kämpät

      Hyvä hotelli muuten mutta tosi likaset huoneet ja pedit. Siivousta ei tullut kahen viikon lomalla juuri lainkaan. Aurinkomatkojen oppaat tai opas ei tehnyt asian eteen mitään vaikka meidänkin poppoo asiasta valitti useaan otteeseen. Kiva henkilökunta lukuunottamatta patalaiskoja siivoojia.

      • AH

        Ilmeisesti olen itsekin patalaiska ja siivoton possu joka asuu tunkioon verrattavassa jäteläjässä sillä mielestäni Griego Marissa oli "tarpeeksi siistiä". Ai helkkari...mutta minähän kerään roskat roskiin lattioilta, suljen roskapussit ja pistän pullot ja tölkit omiin pusseihinsa. Lisäksi mätän vaatteet takaisin matkalaukkuun pukeutumisen jälkeen ja laukun monotan jonnekin kaappiin. Myös pöydiltä pyyhkäisen isoimmat murut ja roskat roskikseen. Ehkä siksi siivoojallani oli aikaa myös vaihtaa lakanat ja pyyhkeet.

        Usein tosin piti toppuutella siivojia, kun ei ollut tarvetta mihinkään siivoukseen. Kyllä minun passaa nukkua viikko samoilla lakanoilla ja käyttää pyyhkeitä 3 päivää putkeen. Rupattelin myös muutakin siivojien kanssa ja morjenstin reippaasti aina kun nähtiin. Ilmeisesti naamataulukohtaista tuo siivoamisen taso, kumma juttu miten edes oppaalle avautuminen ei tuonut muutosta tilanteeseen!

        Sallikaa minun nauraa nyt hetki heittopussi-junttituristeille.

        *Hah hah*

        Viesti on melkein onnistunut provo. Sääli, että kansan sympatiat ovat harvoin siivoja-vastaisia. Olisit mieluummin haukkunut vaikka respaa tai baarimikkoja.

        Vai ei kahden viikon lomalla kämppää siivottu. Taitaa juttu olla niin, että olette SOTKENEET niin urakalla, että siivoojat ovat lyöneet hanskat tiskiin. Kyllä edellistä kirjoittajaakin veetuttaisi olla töissä suomalaisessa hotellissa jonne tuppautuisi espanjalaisia maanviljelijöitä kylvämään sipsin rämmäleitä ja tyhjiä oluttölkkejä pitkin poikin lattioita.

        Meillä tuotiin joka päivä uudet scheissepaperit ja oltaisi vaihdettu pyyhkeetkin jos olisi ollut tarvetta. Lakanat vaihdettiin kerran viikossa ja joka toinen päivä lattiat mopattiin ja pinnat pyyhittiin. Tosin itse uhrasin kallista loma-aikaa tuohon siivoamiseen, eli laitoin roskat roskiin.

        Vaikka se onkin kivaa vaihtelua lähteä peltojen keskeltä etelään, ei se tarkoita sitä, että tarvitsisi elää kuin villieläin. Siivoojatkin ovat ihmisiä.


      • Luteita/Täitä
        AH kirjoitti:

        Ilmeisesti olen itsekin patalaiska ja siivoton possu joka asuu tunkioon verrattavassa jäteläjässä sillä mielestäni Griego Marissa oli "tarpeeksi siistiä". Ai helkkari...mutta minähän kerään roskat roskiin lattioilta, suljen roskapussit ja pistän pullot ja tölkit omiin pusseihinsa. Lisäksi mätän vaatteet takaisin matkalaukkuun pukeutumisen jälkeen ja laukun monotan jonnekin kaappiin. Myös pöydiltä pyyhkäisen isoimmat murut ja roskat roskikseen. Ehkä siksi siivoojallani oli aikaa myös vaihtaa lakanat ja pyyhkeet.

        Usein tosin piti toppuutella siivojia, kun ei ollut tarvetta mihinkään siivoukseen. Kyllä minun passaa nukkua viikko samoilla lakanoilla ja käyttää pyyhkeitä 3 päivää putkeen. Rupattelin myös muutakin siivojien kanssa ja morjenstin reippaasti aina kun nähtiin. Ilmeisesti naamataulukohtaista tuo siivoamisen taso, kumma juttu miten edes oppaalle avautuminen ei tuonut muutosta tilanteeseen!

        Sallikaa minun nauraa nyt hetki heittopussi-junttituristeille.

        *Hah hah*

        Viesti on melkein onnistunut provo. Sääli, että kansan sympatiat ovat harvoin siivoja-vastaisia. Olisit mieluummin haukkunut vaikka respaa tai baarimikkoja.

        Vai ei kahden viikon lomalla kämppää siivottu. Taitaa juttu olla niin, että olette SOTKENEET niin urakalla, että siivoojat ovat lyöneet hanskat tiskiin. Kyllä edellistä kirjoittajaakin veetuttaisi olla töissä suomalaisessa hotellissa jonne tuppautuisi espanjalaisia maanviljelijöitä kylvämään sipsin rämmäleitä ja tyhjiä oluttölkkejä pitkin poikin lattioita.

        Meillä tuotiin joka päivä uudet scheissepaperit ja oltaisi vaihdettu pyyhkeetkin jos olisi ollut tarvetta. Lakanat vaihdettiin kerran viikossa ja joka toinen päivä lattiat mopattiin ja pinnat pyyhittiin. Tosin itse uhrasin kallista loma-aikaa tuohon siivoamiseen, eli laitoin roskat roskiin.

        Vaikka se onkin kivaa vaihtelua lähteä peltojen keskeltä etelään, ei se tarkoita sitä, että tarvitsisi elää kuin villieläin. Siivoojatkin ovat ihmisiä.

        Kyllä tässä on matkusteltu vaikka millä mitalla. Hotellit on kylläkin olleet tasokkaampia kuin tämä Espanjan läävä! Siivous on toki hoitunut muissa hotelleissa yleensä mutkattomasti ja tippiä on jätetty avokätisesti. Espanjassa siivoojienei kuulemma tarvi tehdä paljon töitä, kun on niin hyvät ammattiliitot????? Tietääkseni siellä on EU- alueen suurin työttömyysaste ja lama painaa päälle. Tosin siivous tädit ei sitä ole viellä huomanneet. Menkää kyseiseen läävään jos haluatte rypeä paskan ja elukoiden keskellä, että näin!!!!!


    • Meilläkin kokemusta

      Muuten oli meijänkin reissulla puhdasta mutta sohva josta tehtiin lisäpeti muksulle oli todella karmeen saastanen. Sänkyvaatteita ei siistijä vaihtanut laisinkaan lomamme aikana. Siivouksen tai paremminkin petien siisteyden suhteen hotellilla olisi todellakin petraamisen varaa. ´Minunkin mielestä muuten ihan kiva hotelli ja asiallinen henkilökunta mutta siistijät pitäisi vaihtaa välittömästi.

      • tyhmäkö oon

        ja tyhmät suomalaiset vaan katselee, muut turistit olisivat valittaaneet ja saaneet asiat kuntoon, mutta toopet suomalaiset katselee ja ihmettelee viikon tai kaksi ja sitten vihdoin suomessa mennään ja oikeen kirjoitetaan jollekin palstalle.
        Palvelua saa jos pyyytää........


      • AH
        tyhmäkö oon kirjoitti:

        ja tyhmät suomalaiset vaan katselee, muut turistit olisivat valittaaneet ja saaneet asiat kuntoon, mutta toopet suomalaiset katselee ja ihmettelee viikon tai kaksi ja sitten vihdoin suomessa mennään ja oikeen kirjoitetaan jollekin palstalle.
        Palvelua saa jos pyyytää........

        Itse en ole kotona vaihtanut lakanoita sitten toukokuun 10n päivän. Kohta on syyhyt ja sankkerit!

        Voi pyhä jysäys. Menkää sinne Singaporen Hiltoniin, siellä on PUHDASTA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe