kokemuksia kellään tästä Remingtonin pumpusta..?
887 Nitromagnum
3
638
Vastaukset
- dfcd32
kanuunaa tarttet..eikö 12/70 pärjää?? nopeimmat paukut löytyy 12/70 kaliiperista, mitä suuremmat lataukset niin sitä hitaampi lutku.
- ALOITTAJA...........
selitellä,ihan riittävästi on hallussa nämä jutut,se että ase on 12/89,ei tarkoita sitä etteikö sillä vois ampua 70 stäki. Siinä on vaan eroa jos läsäytät 64 jne grammaa 3,5mm kun 36g,etäisyys kun kohillaan nih avot..joojoo,makuasioita,hanhipaukuiksi 89:iä.
Siis kellään KOKEMUSTA kyseisestä ruutasta!??
- LänsikairanMies
Ei ihan kyseisestä tykistä kokemusta mutta itsellä remarin 870 expres mangnum. Ei moitittavaa. Pelaa kohtalaisesti ja nousee hollille riittävän nopeasti. Kaikki mitä on syötetty niin on tullu piipusta ulos.
Remarit on ollu kyllä kelpo aseita ja toimivia mitä olen tiedustellu muilta joilla sama merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512