Eläinten homosuhteet

Hanna44

6

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Missä niitä on pidetty salaisuutena?

    • kolipakteeri

      eläinkunta kärsii myrkkyjen ja lääkkeiden, säteilyn... aiheuttamista ongelmista.

      Eläin millä on ongelmia on niillä alueilla on epämuodostunut, sairas, kehitysvammainen...


      Ruotsin joet ovat täynnä kaloja, millä on molemmat sukupuolet, koska ehkäisyssä käytetyt aiheosat ovat tuhonneet niiden perimän. Niin ihminen on syyllinen myrkkyineen.


      http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela

      Homos on synti ihmisellä. eläin millä on ongelmia on niillä alueilla on epämuodostunut, sairas, kehitysvammainen...

      • paha ihminen

        NÄIN ON, EI TERVE ELÄIN HAKEUDU SAMAN SUKUPUOLEN SEURAAN.
        Koirilla ko.käytös on "pomottamista", eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
        eläin on synnistä vapaa, kaikki niiden epänormaalit käyttäytymiset johtuvat ihmisen toiinnoista.


      • ja löpölöpö
        paha ihminen kirjoitti:

        NÄIN ON, EI TERVE ELÄIN HAKEUDU SAMAN SUKUPUOLEN SEURAAN.
        Koirilla ko.käytös on "pomottamista", eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
        eläin on synnistä vapaa, kaikki niiden epänormaalit käyttäytymiset johtuvat ihmisen toiinnoista.

        Kaikissa eläinlajeissa on tietty määrä "homoja". Tutkijat ovat asian tienneet jo vuosikymmeniä, mutta tavallisilta ihmisiltä tämä asia jää huomaamatta. Jos samaa sukupuolta olevat lemmikit leikkivät ja nukkuvat yhdessä, sitä pidetään suloisena. Tuotantoeläimet viettävät aikansa parressa ja ne keinosiemennetään, joten ei siinä luonnollisia haluja huomata.


      • kurjat

        raukkoja, syntiä on että yrittää estää normaalin ihmisen onnellisen elämän. Ja luulla että juuri omat mielipiteet ovat ainut oikea tie. Älkää hullut sekoittako eläimiä tähän keskusteluun nyt puhutaan homoista ja heidän tasa arvostaa, jonka nämä uskon veljet ja sisaret katsovat asiakseen vääristellä, raamatun nimissä. Peppi pitkätossu ei olisi tuominnut ja hänkin on satu olento


    • Paparazzzi

      Aika julkinen salaisuus on :D
      Oon nähny Avarassa luonnossa ja muissakin luonto dokumenteissa juttua eläin homoseksuaalisuudesta.
      Oon lukeanu pari artikkeliakin aiheesta. Ja on tullut todettua myös tosielämässäkin tämä seikka kun kaverin narttu koiralla oli juoksut niin toinen narttu päätti tyydyttää kaveriaan... Ja välillä toisin päin. Oikeastaan ne ovat enemminkin bi-seksuaaleja, koska mieskin kelpaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe