Eläinten homosuhteet

Hanna44

6

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Missä niitä on pidetty salaisuutena?

• kolipakteeri

eläinkunta kärsii myrkkyjen ja lääkkeiden, säteilyn... aiheuttamista ongelmista.

Eläin millä on ongelmia on niillä alueilla on epämuodostunut, sairas, kehitysvammainen...

Ruotsin joet ovat täynnä kaloja, millä on molemmat sukupuolet, koska ehkäisyssä käytetyt aiheosat ovat tuhonneet niiden perimän. Niin ihminen on syyllinen myrkkyineen.

http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela

Homos on synti ihmisellä. eläin millä on ongelmia on niillä alueilla on epämuodostunut, sairas, kehitysvammainen...

• paha ihminen

NÄIN ON, EI TERVE ELÄIN HAKEUDU SAMAN SUKUPUOLEN SEURAAN.
        Koirilla ko.käytös on "pomottamista", eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
        eläin on synnistä vapaa, kaikki niiden epänormaalit käyttäytymiset johtuvat ihmisen toiinnoista.

• ja löpölöpö
        paha ihminen kirjoitti:

NÄIN ON, EI TERVE ELÄIN HAKEUDU SAMAN SUKUPUOLEN SEURAAN.
        Koirilla ko.käytös on "pomottamista", eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
        eläin on synnistä vapaa, kaikki niiden epänormaalit käyttäytymiset johtuvat ihmisen toiinnoista.

Kaikissa eläinlajeissa on tietty määrä "homoja". Tutkijat ovat asian tienneet jo vuosikymmeniä, mutta tavallisilta ihmisiltä tämä asia jää huomaamatta. Jos samaa sukupuolta olevat lemmikit leikkivät ja nukkuvat yhdessä, sitä pidetään suloisena. Tuotantoeläimet viettävät aikansa parressa ja ne keinosiemennetään, joten ei siinä luonnollisia haluja huomata.

• kurjat

raukkoja, syntiä on että yrittää estää normaalin ihmisen onnellisen elämän. Ja luulla että juuri omat mielipiteet ovat ainut oikea tie. Älkää hullut sekoittako eläimiä tähän keskusteluun nyt puhutaan homoista ja heidän tasa arvostaa, jonka nämä uskon veljet ja sisaret katsovat asiakseen vääristellä, raamatun nimissä. Peppi pitkätossu ei olisi tuominnut ja hänkin on satu olento

• Paparazzzi

Aika julkinen salaisuus on :D
      Oon nähny Avarassa luonnossa ja muissakin luonto dokumenteissa juttua eläin homoseksuaalisuudesta.
      Oon lukeanu pari artikkeliakin aiheesta. Ja on tullut todettua myös tosielämässäkin tämä seikka kun kaverin narttu koiralla oli juoksut niin toinen narttu päätti tyydyttää kaveriaan... Ja välillä toisin päin. Oikeastaan ne ovat enemminkin bi-seksuaaleja, koska mieskin kelpaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    5. 39
      608
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36