Onko kukaan tullut lähipäivinä sb:ltä ?
Onko siellä oikeesti niin surkea keli, kun sääkartat näyttää?
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata :)
Moi!
4
557
Vastaukset
- -H-
...huonommat kelit to-la ku Suomessa. Torstaina oltiin omatoimisella ostosreissulla Burgasissa ja sillon oli pahin sadepäivä. Sinällän ostoksillahan se ei niin haittaa, kamppeet vaan kastui. En tiiä tulevista ennusteista, ei oo tullu enää kateltua. Opas sanoi kotiin lähtiessämme, että ei todellakaan oo normaali SB-keli, ja jossain Pohjois-Bulgariassa on ihmisiä kuollu vesisateen aiheuttamissa tulvissa. Mut epäilenpä että kovin kauaa jaksais vaan sataa...
- Den Glade Viking
Toivottavasti ei tosiaan jaksa sataa enää. Itse oon lähdössä parin kaverin kanssa SB:lle 20.7. On kyllä sääennusteiden mukaan lupailtu hienoja kelejä, 28-32 astetta koko ensi viikolle. Toivotaan et pitää paikkansa.
- sblainen
Olen juuri SB:lla. Tulimme tanne tiistaina 6.7.2010, seuraava paiva oli lamminta, torstaista lauantaihin asti oli sateista, ei ollut mitaan tekemista... Sunnuntaista tiistaihin ovat kelit olleet aurinkoisia. Huomisesta eli keskiviikosta lahtien on luvattu sadetta aina perjantaihin asti.
Kokemuksesta voin todeta sadekarttojen pitavan hyvin paikkansa. - kotona paremmin
Viime viikko tuli vietettyä sb:lla ja ilmat vaihteli aika lailla. Alkuviikosta paistoi tai oli puolipilvistä ja loppuviikosta oli pilvistä tai jopa satoi vettä. Yksi ainoa kokoaurinkopäivä mahtui viikon lomaan. harmitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629829K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1795567Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565169PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *714838- 2122409
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3051893- 901577
- 211541
- 411143