Olipakerran niin mukava alokas

juha82222

joka sai koko armeijan raivonpartaalle.
Hän nimittäin pisti hanttiin alikersanteille eikä sietänyt heidän simputustaan.
Koko armeijan ylin sakki meni niin sekaisin että jokainen teki itsemurhan.

9

1711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha822222

      on yksi parhaista, Top3-vitsi.
      vähän ihmettelen miksi joku on antanut miinuksen no ei ehkä ihme kuitenkaan haha...
      joku henkilö joka rakastaa armeijaa ja ottanut nokkiinsa.
      no se onkin vain vitsi eikä saisi suuttua vitsistä.

      • juha8222

        SUCKS


      • lovetti
        juha8222 kirjoitti:

        SUCKS

        Jos olisit koskaan käynyt sitä ja mennyt kunnialla läpi,ymmärtäisit...


      • juha82222
        lovetti kirjoitti:

        Jos olisit koskaan käynyt sitä ja mennyt kunnialla läpi,ymmärtäisit...

        oon oman sortin "sosialisti".

        myös koulukiusaamistausta oli syynä siihen että en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä yhtään vaan vituttaa olla tekemisissä heijän kanssaan.

        Armeija on ok mut ei mikään hirviä kunnia-asia ole jos joku käy sen läpi tai on ollut siellä vaikkapa Alikersanttina.

        Kun mä saan olla omassa elämässäni omana herrana se riittää paljon se.
        Ei tarvi kumarrella muille.


      • Kasva Juha

        Jos joku susta kertoisi samankaltaisen vitsin niin veikkaan että saisi saman tien päälleen ryöpyn viestejä sun kiusaamiskokemuksistasi ja syytöksiä kiusaamisesta...

        Itekään en armeijaa aio käydä mut en morkkaakaan sitä tai armeijan käyviä/käyneitä. Ootkos koskaan aatellu että joskus tässä elämässä pitää kunnioittaa muitakin? Veikkaanpa että ihan sen takia sait vittuilua siellä koska et tehnyt niin kuin sanottiin ja sehän on koko armeijan idea. Etkä kyllä vitussa mikään mukava tyyppi ole vaikka sädekehääsi kiillottelet ja leikit tsiisusta. Ja näin suoraan sanottuna vitsisi ovat paskimpia koskaan kuulemiani. ENKÄ OLE MIKÄÄN KIUSAAJASI! HALUSIN VAIN KERTOA MIELIPITEENI JOTTA VÄHÄN HERÄISIT JA VAIKKA ALKAISIT HARRASTAA SITÄ PALJON PUHUTTUA ITSEKRITIIKKIÄ. Sanakirjasta voit kattoa että mitä se tarkoittaa...


    • Juha822222

      Kasva ite vaan..... ja herätys tämä on VITSIPALSTA.
      Olkoon kyse sitten hyvästä tai huonosta vitsistä.

      Ongelma on kiusaaminen yhteiskunnassa ja siksi en käynyt mm Armeijaa jne, ja jos oon duunia tehnyt elämäni aikana niin ihan itsekseni vain omassa firmassani joka kuitenkin kaatui siihen että paloin loppuun koska vittuunnuin kaikkeen.

      Kyllä en ole jeesukseksi itseäni kutsumassa mutta HYVÄ IHMINEN OLEN.

    • Juha82222

      tein Armeijassa kaikki asiat niinkuin määrättiin mutta simputusta en hyväksynyt
      ne alkoi simputtamaan minulle ja muillekin.....alikersanttimme oli yksi PAINAJAINEN
      muistutti siitä menneisuudestä kun mua kiusattiin koulussa.

      NÄIN ON ASIANLAITA.

      SINÄ OLET VÄÄRÄSSÄ, KUTEN AINA???

      • Kasva Juha

        Korjaus: ennemmin hyviä kuin huonoja vitsejä


      • Juha822222
        Kasva Juha kirjoitti:

        Korjaus: ennemmin hyviä kuin huonoja vitsejä

        Niin ongelmasi on se että teet minusta ongelman itsellesi seuraamalla mua joka paikkaan tässä mestassa.

        Sinulla on ongelma ja se olen minä.
        Minulla ei ole ongelmaa.
        Rakentava kritiikki ja ystävällisesti ilmoitettu on oikeaa kritiikkiä mutta väärin perustein antama kritiikki ei ole oikein.
        Olet varmasti joku jääkiekkopalstan minulle katkeroitunut henkilö...

        Ja sitäpaitsi minä saan olla täällä Suomikeskustelusivuilla OMA ITSENI OMINE VIRHEINEEN.
        Ei kukaan ole täydellinen.
        Asioista tiedetään ja välillä ei oteta faktoja pöytään, tarvitseeko siitä nipottaa ja viilata pilkkua???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe