Juhannuksena leirintäalueella vieraissa

Hyvin naitu rouva

Mieheni on matka-asentaja ja hänellä oli keikka erääseen keskisuomalaisen pikkukaupungin tehtaaseen. Tahti oli kova ja sen vuoksi vietin juhannusta yksin. Mies olisi aaumyöhön töissä. Oti hiukan viiniä ja ciideriä. Olo oli kyllä aika hyvä, mutta jotenkin kutitti alapäässä, sinne pitäisi saada jotain. Niinpä otin ylleni kaikkein paljastavimman kesämekkoni ja leirintäalueel pienelle tanssilavalle tanssimaan. Useat miehet hakivat minua tanssimaan ja joillakin oli vielä taskumatista tarjottavaakin. Lavalla en vielä jäänyt kenenkään kanssa, mutta kun kävelin takaisin vaunullemme päin, näin naapurivaunun edessä neljä miestä juhlimassa. teesketelin enemmän juopunutta, kuin mitä olinkaan ja kuten arvasin, miehet pyytelivät minua seurakseen. Istuimme siinä ja nautimme juomista. lopulta miehet ehdottivat, että jos mentäisiin vaunuun, kun on itikoitakin niin hirveäasti. Heidän vaununsa oli paljon suurempi kuin meidän. siinä oli ihan erillinen makuuosastokin. Kun noisin vaunuun, jo siinä yksi miehistä vetäsi minut puoleensa kuiskutellen korvaani, että mitä jos??? MInä nauraen siihen että "mikä ettei".
HGetkessä olin jo siinä makuuosaston parivuoteella selin ja mies riisui minut todella nopeasti. Ei siinä paljon esileikkiä ollut, kun jo tunsin hänen kyrpänsä osoittelevan alapäässäni. Levitin itseäni halukkaasti ja niin tunsin tuon kyrvän työntyvän sisääni. Tunne siinä oli valtava. Kaverit eivät toisiaan paljon aristelleet, sillä ovella seisoi kolme alastonta runkaavaa miestä. Päälläni ollut oli kai eniten tarpeessa, sillä tikattuuan kuin kaniini pari minuuttia, hän ruiski spermansa sisääni. Kun pyysin paperia, ei sitä annettu, sillä toinen tyyppi oli jo vieressäni nousten lopulta päälleni työntyen kaverinsa spermasta liukaaseen vittuuni. Nyt asialla olikin jo 'ammattilainen'. Hän osasi nussia todella hyvin. Pidätteli ja kuiskaili mukavia korvaani, eikä kestänyt aikaakaan kun jo itsekin olin kuin tulessa. Hän hyväili minua ja suuteli naidessaan tietäen hyvin miten naista pitää ottaa. Hän osasi arvioida oikein rakastelun, sillä kun tunsin hänen kiihdyttävän itseään, sain itsekin valtavan orgasmin... Ihanaa, kerrassaan ihanaa.

Kun jäljellä olevat kaksi miestä vielä yhtäaikaa tulivan minuun, kuuli varmaan koko leirintäalue orgasmini, sillä sain niitä useita. Minua nussittiin useasmman kerran sinä yönä, kun lopulta pelkästään pikkuhousuissani livahdin omaan asuntovaunuumme. Varhain aamulla, siinä kuuden aikaan heräsin, kun armaani tuli töistään ja yritti tunkeutua minuun. Alapää oli niin hellä, ettei hommasta oikein nauttinut, mutta tein sen silti ja niin nukahdimme yhdessä.
Juhannuspäivän iltana sain vielä kerran naapurin vaunussa, mutta tällä kertaa vain siltä hyvältä rakastajalta, mutt olivat jo mennet menojaan. Mieheni oli vielä töissä sen illan. Minä vaihdoin uuden ystäväni kanssa numeroita ja olemme jo tavanneet sen jälkeen pari kertaa. Kyllä naiminen on ihanaa!

16

48538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljastus

      Tuo juttu oli miehen kirjoittama. Ei se kuule ihan niin mene.

    • Hoh hoijaa

      miten HUORA toimii ja laittoi tekstiä palstalle.

      • kypsä nainen

        joka nauttii elämästä estottomasti


    • Susanna_38

      Aika tavallinen tapaushan tämä on näissä "karavaanari" piireissä. Eikä ihan outo minullekaan ole, jos ei nyt arkipäiväinenkään.
      Missähän pullossa nuo äijät on kasvaneet, jotka noita hölmöyksiä kirjoittelee, että "juttu on miehen kirjoittama"...taitavat olla niitä miehiä, "joille ei koskaan tapahdu mitään".

      Kyllä tämä teksti oli ihan tavallista keski-ikäisen naisen elämää, ei sitä tässä iässä enään ujostella ja supatella seksistä. sitä otetaan, jos alkaa haluttaa! Aina on onnistunut. Lisäksi tuo tapahtumahan on jokaisen varttuneemman naisen unelma, kyllä sen tahtoo kokea...useamminkin.

      • Anonyymi

        Hmm, en oikeastaan epäile juttua. Meitä on moneen lähtöön ja itsellenikin on tapahtunut aika palöjon vastaavaa, mutta minulla on onni saada pitää huolta miehestäni joka on aisuri parhaan päälle. Eri kohtaamisista voisi kirjoittaa vaikka seksiromaanin.


    • uUH OISIMPA OLLUT MUKANA iHANAA OIS SAANUT NAIDA KUNNOLLA TAKAA JA EDSTÄ HMM...

    • Höyläys päällä

      Ei tuo mitään ihmeellistä ole. Itsekin sain eräällä leirintäalueella. Tosin vaan khdelta, mutta kuitenkin. Oli aivan ihanaa. Ehdin juuri ja juuri omaan vaunuuni, kun toisen miejen vaimo tuli paikalle yllättäen. Vaunussa piti vielä käsin auttaa, kun jäi miim kiima päälle. Vai miehen kirjoittama? Minä voisin kerjoittaa monta tarinaa vastaavanlaista. Eikä takuuvarmasti olisi miehen kirjailema :)

    • Luonnossa saa

      Joo, jotkut eivät usko näitä juttuja matka-asentajan muijista. Katsokaas, se on vähän kuin merimiesten akkojenkin. Joutuu muuten olemaan pitkää ilman, jos ei ole alotekykyinen ja etsi väliaikaista rakastajaa. Kun oma mieheni on matkoilla, käyn ihan taatusti läpi yhden sun toisenkin miehen. Joskus jopa ieheni työkavereita, jotka ovat vapaalla. Nautinkto on niin kova, että ei minua häiritse nämä syrjähypyt yhtään. Olen muuten minäkin saanut leirintäalueseksiä, että silleen vaan. Hyvää kevättä kaikille.

    • Toka kerta

      Oon 18v nainen enkä ollut ajatellut vieraita. Kuitenkin kun olin viikolopun yksin lähdin kuuskyppisen miehen luokse jatkoille. Aluksi hävetti kun nai minua kännissä, sitten rupesin nauttimaan kun oli niin himokas että menin mukaan. Olihan kokemus kun oli sillä iso muna että sai orkkuja kunnolla.

      • Oul(m)

        hieno homma kai sait useesti munaa sisään ?Tykkään sunlaisista naisista tänne vaan niin naidaan .Sopivan suuren omistan ja uskosin et nautit kans naimisestani ja mä nautin susta .Olet todella kiimapillu..hmmm.


    • Susse

      Ihana se on vaan saada vieraista kullia välillä.. Olen 36v. ja jos mulle teke mieli niin haen mitä mä tarvitsen, hyvin yksinkertaista. Jos mies on kaks viikko poissa kerrallan niin tuskin hän myöskän aina ole ollut uskollinen. Mut en jättäis hänelt.. Seksi on seksi ja rakkautta on jotain muuta! Ja meillä on hyvä seksi kun hån on kotona..

      • Oul(m)

        Hieno ajatus puhut asiaa ,mun on kans kiva saada vierasta naista aina väliin on se niin erilaista painaa ,naiset niin erilaisia..hmm...missäpäin olet?


      • Kesällä

        Kesällä mökkikylässä ukkoni sammu ja menin naapuriin parin nuoren pojan luo viemään viiniä. Ei mennyt kun kauaa kun olivat mun lolloissa kiinni ja sortsit lähti jalasta, unelmien täyttymys kahta kerralla. Aluksi erikseen ja sit tuplana samaanaikaan, kyllä siinä viiskymppinen nainen nautti koko viikon kun äijä kännäs jossain.


    • Anonyymi

      Ei jumankauta. Miehet niin kiimoissaan näitä lueskelee, ettei huomaa edes kirjoitusasusta, että tämä on selkeästi jonkun fantasiansa esille tuovan MIEHEN kirjoittamaa tekstiä. Naiset ei kirjoita edes rivosti kirjoittaessaan noin. Kaksitoista vuotta tästäkin tekstistä, mutta näitä voi edelleenkin lukea, eli ei ole tietty miesryhmä kehittynyt paljoa tässä ajassa.

    • Anonyymi

      Naapurin rouvalla sama ongelma,ukko umpitunnelissa ja rouvalla kiima päällä.
      Oma ukkoni nainut minut tyytyväiseksi,naapurini Aino soitteli Juhannus terkut,ja kyselikin olisiko poikani kotona. Joo on se hetki. Poitsu 16v meni puhelimeen,ja jumas geggi. Nehän teki stärät, ei se minua haittaa. Ikää naapurin rouvalla 40v. Siellä poika viihtyikn aamuyöhön. Pussit kilisten tyhjyyttä ja poikuus menetettynä palasi hymy
      kasvoilla kotiin. No oliks kivaa, joo myöhemmin uusitaan. minua hymyilytti. Näin äiti myös
      40v.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe