Hellepäivä osa 1.

ffgghhjj

Mirva ja Jenni olivat viettämässä kuumaa kesäpäivää tuttuun tapaan rannalla. Kello oli vasta hieman yli puolen päivän ja mittari näytti varjossa jo 32 astetta.
Mirva ja Jenni paahtoivat itseään auringossa hennon kesätuulen puhaltaessa järveltä.

Mirva ja Jenni olivat olleet jo pienestä asti parhaita ystäviä ja ovat sitä edelleen vielä 23 vuotiaina.
Kumpikin olivat kertoneet toisillensa mitä hurjimmat ja salaisimmat juttunsa ja he luottivat toisiinsa.
Aina oli toinen ollut tukena kun toisella oli murheita, olivat ne sitten sydänsuruja tai perheasioita...

Lämpimän ja pehmeän kesätuulen puhaltaessa hiuksia silmille, Mirva nojasi käteensä katsellen Jennin punaisia hiuksia jotka hohtivat kauniisti auringossa.
"Tuo sun uusi väri on ihana!" Kehui Mirva.
"Eikö ookkin, mäkin tykkään kovasti" Vastasi Jenni hymyillen.

Jennillä oli kauniit hampaat. Niin siisti rivi, että Mirvan kävi melkein kateeksi. Hän oli niin kaunis, kuin kiiltokuva, mietti Mirva.
Mirva kääntyi selälleen ottamaan vielä aurinkoa vatsapuolellekkin. Samalla hän muisti viimeöisen unensa.
Unessa Mirva ja Jenni olivat olleen yhdessä suihkussa ja suudelleet.
Tämä sain Mirvan hieman vaikeaksi ja samassa hän kysyi: "Joko lähdetään? On vähän jo nälkä."
Jenni nyökkäsi myöntymisen merkiksi ja alkoi taitella pyyhettään ihanaan keltaiseen rantakassiinsa.

Tytöt hyppäsivät polkupyöriensä selkään ja lähtivät polkemaan kohti Jennin kämppää käyden matkalla kaupassa ostamassa siiderit ja ruokatarpeita.

Jennillä oli ihana koti. Huolella ja harkiten sisustettu. Vaaleita sävyjä ja ihania violetteja yksityiskohtia.
Mirva istui Jennin suureen luonnonvalkoiseen nojatuoliin ja laittoin pöytätuulettimen pörisemään suoraan kasvoihinsa.
"Mä käyn äkkiä suihkussa" sanoi Jenni, kaivellen samalla kaapistaan pyyhettä.
"Okei, mä voin alkaa pistämään tuota salaattia sillä välin" vastasi Mirva ja nousi nojatuolista.

Mirva kuuli kun suihku alkoi lorista kylpyhuoneessa. Hänen mieleensä tuli jälleen viimeyön uni.
"Eikö se nyt lakkaa ollenkaan" Mietti mirva hikikarpalot otsallaan ja läpsäisi itseään poskelle.
Mirvan oli pakko laittaa radio päälle, jos vaikka sillä saisi ajatuksiaan pois viimeöisestä unesta.

Salaatti oli jo valmis kun Jenni tuli suihkusta. Ja tytöt istuivatkin pöydän ääreen syömään ja juomaan kylmiä siidereitään. "Helteellä ei kyllä voi kovin raskaasti syödä" totesi Jenni suu täynnä raikasta fetasalaattia.

jatkuu....

0

5943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        531
        5799
      2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        102
        1976
      3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        19
        1961
      4. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        108
        1767
      5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        62
        1578
      6. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        28
        1577
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1335
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        59
        1194
      9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        66
        1035
      10. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        1005
      Aihe