2006 vuosimallin Fiestan ilmastoinnissa on alkanut ilmenemään häikkää.
Ilmastointi pukkaa viileää ilmaa täysin satunnaisesti tai ei sitten ollenkaan.
Ilmastoinnin merkkivalo kyllä syttyy, sekä ilmastoinnin flekti lähtee pyörimään, mutta itse viilennys tuntuu olevan täysin satunnaista.
Välillä toimii ja välillä ei, yleensä ei.
Järjestelmään lisättiin keväällä kylmäainetta, joten ongelma ei pitäisi olla sielläkään.
Osaisiko joku sanoa mistä tämä satunnaisuus johtuu? Kompressorissa vikaa, vaiko jokin sähkövika tms?
Fiesta 2006 Ilmastointi
2
725
Vastaukset
Vaikea sanoa, pitäisköhän tehdä joku perusteellisempi tarkastus autohuollossa?
Itse teetätin ilmastoinnin huollon kun oli alkuperäiset tehtaan aineet sisällä ja tuli turhan hailakkaa. Sen jälkeen meni pari viikkoa ja taas tuli melko lämmintä ilmaa. Ajoin toiseen liikkeeseen, jossa sanoivat, että kylmäaineet oli melko vähissä! Siellä tehdyn täytön jälkeen on toiminut moitteetta jo noin 1,5 vuotta.
Tuli mieleen, että tekivätkö ekassa paikassa jonkun virheen täytön yhteydessä tai jäikö "korkki löysälle". En jaksanut alkaa riitelemään.
Pakko sanoa, että aika lailla syö tehoja tuo ilmastointi etenkin täysillä olleessaan, itselläni 12/2005 mallin Fiesta, 1.3 kone...huomaa kun lähtee valoista liikkeelle että on ilmastointi päällä :)- mk6
Itselläni on 1.3 litrainen Fiesta, jonka ilmastointi toimi moitteetta auton ostaessani kuukausi sitten. Nyt kovimmilla helteillä tuntuu siltä, ettei se toimi enää ollenkaan. Moottoritiellä se jaksaa vielä puskea kylmää.
Ilmastointi on koko ajan naksahdellut itsestään pois päältä ja takaisin päälle. Nyt kun se ei enää viilennä, on myös naksunta pahentunut. Olen lopettanut ilmastoinnin käytön kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818